MXI – שיווק בדיגיטל

אוטומציה עבור
חברת כספיט

חברת B2B מהמובילות בישראל, בעלת עשרות אלפי לקוחות, המעניקה שירותי פתרונות תשלום לעסקים.

חברת כספיט

  • יצירת בסיס נתונים יעיל ואפקטיבי
  • בידול תחומי המכירות ושירות הלקוחות
  • קבלת פניות מלקוחות חדשים וקיימים ממקום אחד והעברת הפניה לגורם הרלוונטי
  • הגדלת מחזור המכירות ע”י ROI ו-LTV חיוביים

האתגר

להעביר את הלקוח לאדם הרלוונטי בחברת כספיט, כדי לחסוך זמן ולתת שירות טוב יותר.
  • בניית תהליך אוטומטציה שמתחבר ל-CRM של הלקוח
  • פיתוח צ’אט-בוט שמאתר את צרכיו של הלקוח ושולח את פנייתו למחלקה הספציפית אליה הוא שייך
  • הגדרת משפך שיווק, מכירה ושירות שמנתב את הפניה בדיוק לגורם הרלוונטי
  • ביצוע היזון חוזר לבדיקת קבלה וטיפול בפניה

הפתרון

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להגיע לקהל היעד בערוצי השיווק המתאימים.

  • גידול של 29% משנה לשנה בכמות הפניות לצוות המכירות!
  • ייעול וקיצור זמן מיפוי הפניה ע”י צוות שירות הלקוחות בכ-25%
  • חיסכון של למעלה מ-15 שעות עבודה בחודש

התוצאה

כמו בכל חברה, מה שחשוב הוא עמידה ביעדים והגדלת הפניות.

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות ואירוח מפנק בעיירות השלג המובילות באירופה. כמדי שנה, חברת סקידיל הפיקה את הפסטיבל וגם השנה היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי שלו.

לפרוייקט

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור, להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח, לצד ניהול הצוות המקצועי שמופקד תחתיו.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

Skip to content