MXI – שיווק בדיגיטל

15% גידול בזמן 

משבר הקורונה

“כל משבר יוצר איתו אתגרים ואיתם גם הזדמנויות חדשות” – בטח שמעתם את המשפט הזה אין סוף פעמים בתקופה האחרונה.
אז קבלו סיפור הצלחה שמתאר איך עושים זאת בפועל.

הלקוח: מוסד אקדמאי מוביל, שכמו כולם נאלץ לסגור את שעריו עקב התפרצות נגיף הקורונה. אך האתגר הגדול האמיתי היה – איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?

המכללה האקדמית גורדון

איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?

האתגר

“יום פתוח דיגיטלי”
  • מערך אמצעי מדיה וקריאייטיב מותאם למצב
  • פגישות מקוונות – צוות היועצים של הלקוח עמד לרשות המתעניינים ב-4 פלטפורמות שונות
  • הטבות מפתיעות
  • מערך חומרי הסברה בקליק – חומרי ההסברה  עברו אדפטציה לקטלוגים דיגיטליים אינטראקטיביים.
  • בניית מערכת למידה מרחוק
  • הצעה רלוונטית למחוסרי העבודה – קהל יעד חדש 

הפתרון

מערך שיווק דיגיטלי ייחודי ומתקדם לשגרת הקורונה

כבר גילינו לכם בהתחלה… ביום הפתוח הדיגיטלי נרשמו 15% יותר מיום פתוח רגיל!

לסיכום – אל תעצרו! פשוט תתאימו!

התוצאה

כמות נרשמים גבוהה בהרבה מהמצופה!

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות ואירוח מפנק בעיירות השלג המובילות באירופה. כמדי שנה, חברת סקידיל הפיקה את הפסטיבל וגם השנה היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי שלו.

לפרוייקט

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור, להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח, לצד ניהול הצוות המקצועי שמופקד תחתיו.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

Skip to content