MXI – שיווק בדיגיטל

דף עסקי? זה בסיסי!

כל עסק שמכבד את עצמו חייב שיהיה לו עמוד עסקי בגוגל או דף עסקי בגוגל (או באנגלית: business profile). זה למעשה כרטיס הביקור שלכם, והדבר הראשון (כנראה) שהאנשים יתקלו בו כאשר יחפשו אתכם בגוגל. ומכאן חשיבותו.

כולנו נחשפנו לדפים האלה במהלך חיפוש בגוגל, אבל לא תמיד בעלי עסקים מודעים אליהם או מבינים עד כמה דף כזה חשוב לעסק שלהם. אבל לא לדאוג – בשביל זה אנחנו פה! במקסי אנחנו עוסקים גם בתחום הזה של יצירת דפי עסקים עבור שלל הלקוחות שלנו במגוון תחומים.

זה יכול להיות גם בחינם

דבר ראשון, תשמחו לדעת שפתיחת דף עסקי אינה עולה כסף. מעבר לכך, המטרה של דף עסקי בגוגל היא קודם כל לתת מידע בסיסי עבור כל מי שמתעניין בעסק שלכם, מבלי שיצטרך לחפש אחר מידע כזה באתר שלכם. זה פשוט מופיע לו בצורה ברורה עם תוצאות החיפוש של גוגל. אנחנו מדברים על שעות הפתיחה של העסק, כתובת (פיזית), כתובת מייל, מס' טלפון ליצירת קשר וכו'.
היתרון בדף עסקי של גוגל היא שהשליטה בידיים שלכם! מעבר למידע הבסיסי שאתם מחויבים למלא, באפשרותכם להוסיף תמונות, קישורים ומודעות שיצרתם שישווקו את המותג שלכם לקהל ויתנו לו מושג טוב יותר מי אתם. כמו כן, ניתן לשלוט על ביקורות שכותבים עליכם ולעודד לקוחות לכתוב ביקורות (טובות כמובן) שיופיעו על הדף.

שילום נכון והפעלה נכונה של ניהול עמוד עסקי בגוגל, יכולה לתמוך בפעילות של פרסום בגוגל, כך שגולשים שיחשפו לפרסום שלכם בגוגל ובשאר פלטפורמות ושיחפשו את העסק יוכלו גם לראות את כרטיס העסק בצורה טובה, נקיה ויעילה.

דף עסקי בגוגל

תגובות – המטבע החדש

בהקשר הזה, חשוב לציין את החשיבות של תגובות גולשים באינטרנט בכלל ובדף העסקי של גוגל בפרט; בבואם להחליט אם לרכוש מוצר כזה או אחר, אנשים נותנים משקל רב לביקורות, מכיוון שמדובר (על פניו) בסקירה אובייקטיבית ועל כן אמינה, בניגוד לכל מה שבעל עסק כותב על עצמו. עצם העובדה שביקורות הן חלק מהדף העסקי של גוגל הן יתרון עצום לבעל העסק, שכן הלקוח נחשף בקלות לאותן ביקורות, כפי שהוא נחשף לכל שאר המידע. כל עוד הביקורות הבולטות הן חיוביות – אין ספק שזה משפיע לטובה על הדעה שיש ללקוח על העסק.

איך גוגל רואה את העסק שלך

בנוסף, ולא פחות חשוב מזה – ברגע שיש לכם דף עסקי מסודר ומעודכן, גוגל רואה שאתם עסק רציני, ולכן ידרג את האתר שלכם גבוה ביותר בתוצאות החיפוש. רק בשביל זה שווה את "המאמץ". נכון שהאלגוריתם של גוגל מסוגל לייצר דף עסקי לבדו בהסתמך על המידע הקיים באתר שלכם (בהנחה שיש לכם אתר), אבל לא רק שלא מומלץ להסתמך עליו שיעשה עבודה מדויקת בנושא כה חשוב, אלא שבמקרה זה גוגל יגרום לדירוג נמוך יותר של האתר שלכם בתוצאות החיפוש, מכיוון שלא אתם יצרתם את הדף העסקי אלא גוגל עצמו "נאלץ" ליצור אותו עבורכם.

לסיכום:

זה קל, זה חינמי, וזה חשוב לכל בעל עסק שרוצה להגדיל חשיפה ולתת מידע חשוב ללקוחות פוטנציאלים. וכמובן – אל תשכחו לעדכן פרטים כשצריך.

עמוד דף פרופיל עסקי בגוגל
בהצלחה!

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן