MXI – שיווק בדיגיטל

סיפורי הצלחה

50%+

השקת קו מוצרים מיוחד בקולומביה ישראל לקיץ תחת המיתוג Omni Shade, קו אופנה המותאם במיוחד לקיץ הישראלי בטכנולוגיה ייחודית להגנה מקרני השמש.

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות ואירוח מפנק בעיירות השלג המובילות באירופה. כמדי שנה, חברת סקידיל הפיקה את הפסטיבל וגם השנה היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי שלו.

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת, כדי להיות יעיל, איכותי ורק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

38%+

פיתוח אלגוריתם ייחודי שהתבסס על חיבור מערך הטלפונייה למערך שיווק ה E-COMMERCE שמאפשר מעקב מדויק אחרי כל ליד וכל לקוח.

12%+

מעל 12% המרה בתחום ה-B2B! השגת היעדים בכלל האפיקים המוגדרים והגדלת פעילות החברה בצורה משמעותית.

15%+

כל משבר יוצר איתו אתגרים ואיתם גם הזדמנויות חדשות – בטח שמעתם את המשפט הזה אין סוף פעמים בתקופה האחרונה. אז קבלו סיפור הצלחה שמתאר איך עושים זאת בפועל.

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח, לצד ניהול הצוות המקצועי שמופקד תחתיו.


36K+

כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.

250+

מעל 250 לידים איכותיים ב-2019 בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט בהודו, אירופה וארה”ב.

foz

ניהול אירוע ברשתות חברתיות בברזיל ובארה”ב, ביקור נשיא ברזיל ז’איר בולסונארו בירושלים והענקת פרס ידידי ישראל.

ari

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות רלוונטיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

115K+

גיבשנו אסטרטגיה דיגיטלית בגרמניה שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.

50%+

השקת קו מוצרים מיוחד בקולומביה ישראל לקיץ תחת המיתוג Omni Shade, קו אופנה המותאם במיוחד לקיץ הישראלי בטכנולוגיה ייחודית להגנה מקרני השמש.

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות ואירוח מפנק בעיירות השלג המובילות באירופה. כמדי שנה, חברת סקידיל הפיקה את הפסטיבל וגם השנה היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי שלו.

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת, כדי להיות יעיל, איכותי ורק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

38%+

פיתוח אלגוריתם ייחודי שהתבסס על חיבור מערך הטלפונייה למערך שיווק ה E-COMMERCE שמאפשר מעקב מדויק אחרי כל ליד וכל לקוח.

12%+

מעל 12% המרה בתחום ה-B2B! השגת היעדים בכלל האפיקים המוגדרים והגדלת פעילות החברה בצורה משמעותית.

15%+

כל משבר יוצר איתו אתגרים ואיתם גם הזדמנויות חדשות – בטח שמעתם את המשפט הזה אין סוף פעמים בתקופה האחרונה. אז קבלו סיפור הצלחה שמתאר איך עושים זאת בפועל.

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח, לצד ניהול הצוות המקצועי שמופקד תחתיו.

36K+

כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.

250+

מעל 250 לידים איכותיים ב-2019 בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט בהודו, אירופה וארה”ב.

foz

ניהול אירוע ברשתות חברתיות בברזיל ובארה”ב, ביקור נשיא ברזיל ז’איר בולסונארו בירושלים והענקת פרס ידידי ישראל.

ari

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות רלוונטיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

115K+

גיבשנו אסטרטגיה דיגיטלית בגרמניה שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.

Skip to content