"כל משבר יוצר איתו אתגרים ואיתם גם הזדמנויות חדשות" – בטח שמעתם את המשפט הזה אין סוף פעמים בתקופה האחרונה. אז קבלו סיפור הצלחה שמתאר איך עושים זאת בפועל.
הלקוח: מוסד אקדמאי מוביל, שכמו כולם נאלץ לסגור את שעריו עקב התפרצות נגיף הקורונה. אך האתגר הגדול האמיתי היה – איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?
האתגר
"יום פתוח דיגיטלי"
איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?
הפתרון
מערך שיווק דיגיטלי ייחודי ומתקדם לשגרת הקורונה
מערך אמצעי מדיה וקריאייטיב מותאם למצב
פגישות מקוונות – צוות היועצים של הלקוח עמד לרשות המתעניינים ב-4 פלטפורמות שונות
הטבות מפתיעות
מערך חומרי הסברה בקליק – חומרי ההסברה עברו אדפטציה לקטלוגים דיגיטליים אינטראקטיביים.
בניית מערכת למידה מרחוק
הצעה רלוונטית למחוסרי העבודה – קהל יעד חדש
התוצאה
כמות נרשמים גבוהה בהרבה מהמצופה!
כבר גילינו לכם בהתחלה… ביום הפתוח הדיגיטלי נרשמו 15% יותר מיום פתוח רגיל!
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע"י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.