“כל משבר יוצר איתו אתגרים ואיתם גם הזדמנויות חדשות” – בטח שמעתם את המשפט הזה אין סוף פעמים בתקופה האחרונה.
אז קבלו סיפור הצלחה שמתאר איך עושים זאת בפועל.
הלקוח: מוסד אקדמאי מוביל, שכמו כולם נאלץ לסגור את שעריו עקב התפרצות נגיף הקורונה. אך האתגר הגדול האמיתי היה – איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?
כבר גילינו לכם בהתחלה… ביום הפתוח הדיגיטלי נרשמו 15% יותר מיום פתוח רגיל!
לסיכום – אל תעצרו! פשוט תתאימו!
כמות נרשמים גבוהה בהרבה מהמצופה!
לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.