MXI – שיווק בדיגיטל

15% גידול בזמן 

משבר הקורונה

מכללה אקדמית גדולה בישראל

עיצוב ומיתוג

"כל משבר יוצר איתו אתגרים ואיתם גם הזדמנויות חדשות" – בטח שמעתם את המשפט הזה אין סוף פעמים בתקופה האחרונה.
אז קבלו סיפור הצלחה שמתאר איך עושים זאת בפועל.

הלקוח: מוסד אקדמאי מוביל, שכמו כולם נאלץ לסגור את שעריו עקב התפרצות נגיף הקורונה. אך האתגר הגדול האמיתי היה – איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?

אתגר

האתגר

"יום פתוח דיגיטלי"
איך גורמים למערך הנרשמים ללימודים לשנת הלימודים הבאה להמשיך ולעבוד ?
פתרון

הפתרון

מערך שיווק דיגיטלי ייחודי ומתקדם לשגרת הקורונה
  • מערך אמצעי מדיה וקריאייטיב מותאם למצב
  • פגישות מקוונות – צוות היועצים של הלקוח עמד לרשות המתעניינים ב-4 פלטפורמות שונות
  • הטבות מפתיעות
  • מערך חומרי הסברה בקליק – חומרי ההסברה  עברו אדפטציה לקטלוגים דיגיטליים אינטראקטיביים.
  • בניית מערכת למידה מרחוק
  • הצעה רלוונטית למחוסרי העבודה – קהל יעד חדש 
מפרסום לצמיחה

התוצאה

כמות נרשמים גבוהה בהרבה מהמצופה!

כבר גילינו לכם בהתחלה… ביום הפתוח הדיגיטלי נרשמו 15% יותר מיום פתוח רגיל!

לסיכום – אל תעצרו! פשוט תתאימו!

skideal

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות באתרי סקי באירופה. כמדי שנה, היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי של הפסטיבל.

MXI

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור, להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח.

MXI

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

סיפורי הצלחה נוספים

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע"י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

ממשיכים להגדיל את העסק – צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן