MXI – שיווק בדיגיטל

SkidealWeek 2019
1300 ישראלים בשלג

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות ואירוח מפנק בעיירות השלג המובילות באירופה. כמדי שנה, חברת סקידיל הפיקה את הפסטיבל וגם השנה היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי שלו.

חברת סקי דיל

  • איך מגיעים לקהל יעד רלוונטי?
  • איך פונים אליהם נכון?
  • מה עושים כדי להפוך גולשים מתעניינים לנרשמים?

האתגר

להגיע ליעד הרשמה בהיקף כזה שיבטיח את הצלחת האירוע.

ביחד עם צוות השיווק והמכירות של סקידיל עבדנו במשותף ליצור תהליך עבודה מובנה המשלב בין הפעילות השיווקית של סקידיל offline (כולל יח”ץ ופרסום בשטח) לפעילות השיווקית online. במקסי סייט שמנו הדגש על הדאטה בייס ויצרנו ממשוק מדויק עם מערכות CRM. תודה לרונן ולכל צוות סקידיל על העבודה המשותפת!

  • יצירת קמפיינים מותאמים לכל סגמנט
  • שימוש במערכות אנליטיות מתקדמות
  • יצירת מערך דיגיטלי חוצה מדיות
  • שימוש חכם במיקרו דאטה

הפתרון

ממשוק ל-CRM ברמת סגמנטציה גבוהה בשימוש עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות

SkidealWeek מאפשר לנו לראות כמה גבוה ניתן להגיע עם עבודה משותפת ביחד עם מערך שיווק ומכירות מצויין בשילוב תכנון נכון של פרסום דיגיטלי וניהול מערכות CRM חכמות.

  • עלייה של 30% במשתתפים באירוע לעומת השנה שעברה
  • יצירת דאטה בייס איכותי שניתן לשמר לפעילויות שיווקיות עתידיות

התוצאה

יותר מ-1,300 גולשים וגולשות ישראלים הגיעו לחגוג במשך שבוע שלם בואל טורנס שבצרפת

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל, איכותי  ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

לפרוייקט

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות רלוונטיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

לפרוייקט

20%+

מכירת מוצר יקר במונחי שוק און-ליין, אשר כלל בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content