צוות מקסי דיגיטל מופקד על ניהול המותג הדיגיטלי 'Helen Doron International' באמצעות הרשתות החברתיות. מדובר במוסד בינ"ל ללימוד אנגלית לילדים הפועל ב-39 מדינות שונות ברחבי העולם, מפעיל כ-120 זכיינים וכ-1200 מפיצים מקומיים. הכלים הפדגוגיים הייחודיים המיושמים בין היתר בשיטת לימוד חדשניות שבבסיסן למידה מהנה ואינטראקטיבית.
האתגר
חשיפת המסרים לקהל של הורים לילדים ב-39 מדינות שונות במטרה לשכנע אותם לרשום את ילדיהם למסגרות הקיימות.
איך להגיע למפיצים וזכיינים בכל המדינות הרלוונטיות (B2B).
איך להגיע ללקוחות קצה (B2C).
חלוקת תקציב חכמה בהתאם לפעילות השיווק הדיגיטלי.
הפתרון
יצירת סט קמפיינים ומתודת עבודה דיגיטלית חכמה המותאמת לשיווק במגוון רחב מאוד של מדינות ותרבויות. שיטה זו מאפשרת שליטה בכל מרכיבי הקמפיין: קהל, תקציב, תוכן, ובכל שלב במשפך השיווקי, תוך שמירת היכולת שלנו כמפרסמים להיות דינמיים ולהגיב במהירות לשינויים בזירה הדיגיטלית.
טרגוט בתוך המדינה: הגדרת רדיוס ממוסדות הלימוד של הלן דורון, כך שרק אנשים החיים בסביבת מוסד מסוים יחשפו לקידומים.
פילוחים של תחומי עניין כמו שפת המקום בלבד + הורים לילדים המתעניינים בחינוך ובלימוד אנגלית.
מיפוי המדינות מבחינת חשיבות, בהתאם לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי.
העלאת 3 פוסטים בשבוע וקידומם בפלטפורמות המתאימות.
התוצאה
לאחר 3-4 חודשים פיצחנו את האסטרטגיה המאפשרת לקבוע את היעדים, ואחרי 6 חודשים הגענו ליעדים שהוגדרו – חשיפה גבוהה יותר של המותג לקהלים חדשים, וכן העמקת החשיפה בקרב הקהלים הקיימים.
יש לציין כי התהליך עדיין נמצא בעיצומו וממשיך להביא לתוצאות משביעות רצון.
גיבשנו שיטה אפקטיבית להגדלת חשיפה של תכני הלקוח במדינות וערים רלוונטיות.
הגדלו את כמות הכניסות לאתר המרכזי של הלקוח, וכן לאתרים המקומיים של הזכיינים.
הגדלנו את כמות הזכיינים וגם את כמות לקוחות הקצה של הסניפים השונים בעולם.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.