ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל
ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל – מנת להיות מוכנים, כדי להיות מוכנים, כך שבמידה ומגיע משבר, תהיו מוכנים ברמה טובה התחלתית לאתגר.
ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל – מנת להיות מוכנים, כדי להיות מוכנים, כך שבמידה ומגיע משבר, תהיו מוכנים ברמה טובה התחלתית לאתגר.
בעולם הדיגיטלי המודרני, התחרות על תשומת הלב של המשתמשים באינטרנט הולכת וגוברת. כדי להתבלט ולמשוך קהל יעד רלוונטי, יש צורך באסטרטגיית קידום אתרים (SEO) מדויקת ויעילה.
ליווי מקצועי ומקיף להקמת ביתן בתערוכה – זה מה שעשינו ליווי מקצועי ומקיף להקמת ביתן בתערוכה – זה מה שעשינו לאחרונה סייענו ללקוח שלנו בהקמת הביתן שלו עבור תערוכה חשובה
כל חברות ה B2B רוצים לידים איכותיים – רשתות חברתיות ככלי עסקי, אחד הכלים המובילים הוא שימוש בתוכן איכותי וממוקד. פרסום מאמרים, מחקרים, ומדריכים מקצועיים בבלוג החברה או בפלטפורמות חיצוניות
דף עסקי? זה בסיסי! כל עסק שמכבד את עצמו חייב שיהיה לו עמוד עסקי בגוגל או דף עסקי בגוגל (או באנגלית: business profile). זה למעשה כרטיס הביקור שלכם, והדבר הראשון
שימו לב והיזהרו מחטיפת חשבון שלכם לאחרונה גוברים הניסיונות מצד האקרים להשתלט על עמודי סושיאל, לדלות מידע בנוגע לחשבונות פרטיים, לחטוף חשבונות עבור כסף (כופר) ואף לגנוב פרטי כרטיס האשראי.
קמפיין דיגיטלי לעידוד תרומות – כך תעשו את זה נכון לשכנע אנשים לתרום מכספם הוא אולי הדבר הקשה ביותר מבחינה שיווקית ומכירתית. אבל עם מעט יצירתיות, רגש וידע מקצועי בכלים
מינוף הדיגיטל כדי לבצע גיוס משאבים לעמותות לעתים לקוחות, שאינם עוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, פשוט לא מבינים איזה "אוצר" יש בעשייה שלהם, וכיצד ניתן לרתום אותו להגדלת חשיפה ולהשגת המטרות
עיקרון פארטו בשיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי באמצעות עקרון פארטו של 80/20, זהו המפתח להצלחה בעידן הדיגיטלי העקרון של פארטו וכיצד הוא ממשיך בתחום השיווק הדיגיטליעיקרון פארטו, הידוע גם בשם חוק