מה יהיה עם כח האינרציה?
מה יהיה עם כח האינרציה? רובנו עובדים וחושבים מכח האינרציה, מי באמת רוצה שינוי? שינוי הוא לא מצב נוח לכולם באופן אינסטקטיבי אנחנו נתנגד לכל
מה יהיה עם כח האינרציה? רובנו עובדים וחושבים מכח האינרציה, מי באמת רוצה שינוי? שינוי הוא לא מצב נוח לכולם באופן אינסטקטיבי אנחנו נתנגד לכל
It’s B2B branding time… דוגמאות מהשטח – מישראל ומהשוק הבינלאומי:אחת המגמות המובילות אצל לקוחות ה-B2B שלנו הנה הפנייה והסטה של תקציבים לכיוון הדיגיטל בכלל ומיתוג
חברת B2B גדולהעוברת לסושיאלבינלאומי בקשה של הלקוח:אני רוצה להתרחב לעוד שווקים בארץ ובעולם ולהגיע לאנשי מפתח , תציג לי תכנית עבודה” …..יעד קלאסי של מנהלים
לאן מסיטות חברות ה-B2B תקציבים? ישנו סיפור שיווקי ידוע על סטארטאפ ישראלי שניסה במשך זמן רב להגיע לשני בכירי רכש באמריקן איירליינס וביונייטד ללא הצלחה,
המלצה על 4 שיטות לשיווק ופרסום אופליין לעסקים שיווק היא אחת הדרכים היעילות ביותר להעלות את המודעות למותג שלכם, אך היא צריכה להיות מותאמת לאופן
חזרה לשגרה- האמנם? צוות האנליטיקה שלנו בחן בשבועיים האחרונים את השפעת אסטרטגיית היציאה של המשק ומגמות הביקוש הדיגיטליות במספר ענפים מרכזיים – אקדמיה תיירות פיננסים
חווית לקוח מעולה מובילה להצלחה מסחרית אנסה להסביר ולהראות את הדרך לנצח בתחרות היומיומית על ליבו של הצרכן וגם לשמור על הלקוח לאורך זמן בעולם
פרסום בתקופה של משבר חברות רבות מנסות לדעת מה יהיה הכי טוב עבורן והאם זה נכון וכלכלי לפרסם בתקופה של משבר. אני חושב שבכל משבר
פלטפורמת ה-marketing cloud בישראל עם תחילת שנת 2020 אנחנו מסכמים עוד שנה מאתגרת ומלאה בעשייה על פלטפורמת Marketing Cloud Salesforce, (מרקטינג קלאוד) כהמשך ישיר לפעילות