מה יהיה עם כח האינרציה?
מה יהיה עם כח האינרציה? רובנו עובדים וחושבים מכח האינרציה, מי באמת רוצה שינוי? שינוי הוא לא מצב נוח לכולם באופן אינסטקטיבי אנחנו נתנגד לכל שינוי, זה מפר את הסטאטוס-קוו
מה יהיה עם כח האינרציה? רובנו עובדים וחושבים מכח האינרציה, מי באמת רוצה שינוי? שינוי הוא לא מצב נוח לכולם באופן אינסטקטיבי אנחנו נתנגד לכל שינוי, זה מפר את הסטאטוס-קוו
It’s B2B branding time… דוגמאות מהשטח – מישראל ומהשוק הבינלאומי:אחת המגמות המובילות אצל לקוחות ה-B2B שלנו הנה הפנייה והסטה של תקציבים לכיוון הדיגיטל בכלל ומיתוג דיגיטלי בפרט. דוגמה 1שוק הפיננסים
חברת B2B גדולהעוברת לסושיאלבינלאומי בקשה של הלקוח:אני רוצה להתרחב לעוד שווקים בארץ ובעולם ולהגיע לאנשי מפתח , תציג לי תכנית עבודה” …..יעד קלאסי של מנהלים בחברת B2B בימים אלו אנו
לאן מסיטות חברות ה-B2B תקציבים? ישנו סיפור שיווקי ידוע על סטארטאפ ישראלי שניסה במשך זמן רב להגיע לשני בכירי רכש באמריקן איירליינס וביונייטד ללא הצלחה, עד שעלה על הטריק הבא
המלצה על 4 שיטות לשיווק ופרסום אופליין לעסקים שיווק היא אחת הדרכים היעילות ביותר להעלות את המודעות למותג שלכם, אך היא צריכה להיות מותאמת לאופן הפעולה של קהל היעד. לכן,
חזרה לשגרה- האמנם? צוות האנליטיקה שלנו בחן בשבועיים האחרונים את השפעת אסטרטגיית היציאה של המשק ומגמות הביקוש הדיגיטליות במספר ענפים מרכזיים – אקדמיה תיירות פיננסים B2B באמצעות שימוש בכלי מחקר
חווית לקוח מעולה מובילה להצלחה מסחרית אנסה להסביר ולהראות את הדרך לנצח בתחרות היומיומית על ליבו של הצרכן וגם לשמור על הלקוח לאורך זמן בעולם דיגיטלי מהיר. אנסה לענות על
פרסום בתקופה של משבר חברות רבות מנסות לדעת מה יהיה הכי טוב עבורן והאם זה נכון וכלכלי לפרסם בתקופה של משבר. אני חושב שבכל משבר יש הזדמנות, לכן כדי למצות
פלטפורמת ה-marketing cloud בישראל עם תחילת שנת 2020 אנחנו מסכמים עוד שנה מאתגרת ומלאה בעשייה על פלטפורמת Marketing Cloud Salesforce, (מרקטינג קלאוד) כהמשך ישיר לפעילות בשנת 2018 אשר בה עסקנו