MXI – שיווק בדיגיטל

מינוף הדיגיטל כדי לבצע גיוס משאבים לעמותות

לעתים לקוחות, שאינם עוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, פשוט לא מבינים איזה “אוצר” יש בעשייה שלהם, וכיצד ניתן לרתום אותו להגדלת חשיפה ולהשגת המטרות שלהם. להלן הסבר קצר מה עשינו עבור עמותת ידידי סורוקה בתחום שעל פניו נראה “כבד” ואפרורי – תרומות.

לשם פרסום וגיוס תרומות, סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי בבאר שבע – נעזר בעמותת ידידי סורוקה – גוף שפועל לקידום המטרות של בית החולים, על ידי גיוס כסף ומשאבים. אלה משמשים לקידום פרויקטים, בניית מחלקות ומבנים, רכישת ציוד רפואי ודברים ספציפיים למחלקות מקטן ועד גדול, כמו: כורסא, תמונות, מכשירים לבדיקה, ועוד.

כחלק מניהול הסושיאל, אנחנו במקסי למעשה לוקחים את הפעילות של עמותת ידידי סורוקה, מספרים את סיפור העמותה, הפעילות שלה ומבצעים התאמות באופן שמתאים לפרסום בפלטפורמות הסושיאל השונות. הרעיון הוא לפרסם אירועים שמתרחשים במרכז הרפואי באופן יומיומי לשם הגדלת החשיפה וכדי שכמה שיותר אנשים ידעו על קיומם ואולי ירצו לקחת בהם חלק. לדוגמא, לעמותה יש שיתוף פעולה עם חברות וארגונים שונים שבאים לבית החולים ומחלקים שי ומתנות למאושפזים, במיוחד לקראת החגים. פעילויות מסוג זה הן אירועים שלרוב מצטלמים יפה, ומהם אנו יוצרים פוסטים שמדגישים את הרוח ההתנדבותית והתרומה הקהילתית החשובה לבית החולים.

מבצע התרמה לעמותה

דוגמאות נוספות: כל ראש השנה בית החולים רוכש יחידות דבש ומוכר אותן כתרומה, כאשר עם הכסף שנתרם רוכשים ציוד רפואי, מה שאנו מכנים “מבצע דבש”. ברגע שאנו מקבלים את התמונות והפרטים אנו מפרסמים אותם כדי שעוד אנשים יראו מה נעשה עם הכסף של התרומה, ובכך (בתקווה) ירצו לתרום בעצמם. כדי להציג את חשיבות התרומות יצרנו סדרת פוסטים שהציגו ציוד רפואי שנקנה בזכות תרומות. בנוסף, אנו מפרסמים פוסטים אודות חדר המתנות במחלקת הילדים, כדי שאנשים יתרמו צעצועים ומתנות עבור הילדים החולים בבית החולים.

ערב התרמה השנתי לעמותה

מדי פעם יש גם אירועים גדולים יותר, ובראשם אירוע ההתרמה הראשי שמתקיים כל שנה בסביבות חודש יוני. לקראתו, אנחנו במקסי עושים build-up של כחודש-חודשיים לפני אירוע ההתרמה השנתי ומפרסמים פרטים לגבי האירוע, משתמשים בהאשטגים ובביטויים קבועים בפוסטים כמו “כיפת הברזל של הנגב”, ועוד.

פעם אחת, למשל, יצרנו פוסט תחרות שנועד ליצור מעורבות (engagement) תחת הכותרת “למה מגיע לכם לקבל בחינם כרטיסים למופע ההתרמה”. בנוסף, לקראת אירוע ההתרמה, העמותה עושה שיתופי פעולה רבים עם רדיו דרום, נוסף ליום שידור מיוחד ביום ההתרמה עצמו. אלו כולם אירועים שמהם אנו יוצרים תוכן לפרסום בסושיאל.

ערב התרמה השנתי לעמותה

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

Skip to content