MXI – שיווק בדיגיטל

עיקרון פארטו בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי באמצעות עקרון פארטו של 80/20, זהו המפתח להצלחה בעידן הדיגיטלי

העקרון של פארטו וכיצד הוא ממשיך בתחום השיווק הדיגיטלי
עיקרון פארטו, הידוע גם בשם חוק ה-80/20, מציין את העקרון ש-20% מהמאמץ גורם או מביא ל-80% מהתוצאות. בתחום השיווק הדיגיטלי, עיקרון זה מתקיים באופן מוחלט. רק חלק קטן מהפעילויות של השיווק תורם לרוב ההכנסות וההצלחה של העסק. לכן, חשיבה אסטרטגית המתבססת על עקרון זה הינה חיונית מאוד להצלחת העסקים בעידן הדיגיטלי.

שימוש בעיקרון פארטו בתכנון וביישום של תכני שיווק דיגיטלי
העקרון של פארטו מציע הזדמנות חשובה לחברות לעקוב אחר הפעילויות שמביאות את התוצאות הטובות ביותר ולהתמקד בהן. בשיווק דיגיטלי, זה יכול להיות הפרסום ברשתות חברתיות מסוימות, השקת מבצעים מיוחדים באינסטגרם או בניית קהילה פעילה בפייסבוק. תוך התמקדות בפעילויות אלו, החברות יכולות לחסוך משאבים ולקדם את ההצלחה שלהן בצורה יעילה יותר.
לחלק מהלקוחות אלו עדיין ביטויי החיפוש בגוגל, כדי לקבל תנועה לאתר עם כוונת רכישה גבוהה יותר, אם ע”י קידום אורגני או פרסום ממומן.

עיקרון פארטו בשיווק דיגיטלי

למצוא את ה-20% המרכזי בשיווק דיגיטלי
כדי ליישם את עיקרון פארטו בשיווק דיגיטלי, חשוב לאתר את ה-20% המרכזי שמביאים את התוצאות הטובות ביותר. זה יכול להיות קהל המטרה המרכזי, פרסום בפלטפורמות נבחרות שבהן הם פעילים, או השקת מבצעים מותאמים לדרישותיהם המיוחדות. בעזרת כלים אנליטיים ונתונים, ניתן לזהות את אלו הפעילויות והקהלים המרכזיים שיש להם השפעה ניכרת על התוצאות. לכן, תמיד מתחילים עם מדידה איכותית, ואז לעבור לפעילות ממוקדת של פרסום בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם ואז לעבור לכלים ופלטפורמות נוספות.

אופטימיזציה ושיפור רציני של התוצאות
על מנת למקסם את ההשפעה של ה-20% המרכזי בשיווק דיגיטלי, על החברות להתמקד באופטימיזציה ובשיפור רציני של הפעילויות הקיימות. זה יכול לכלול יישום שיטות A/B testing על פרסומות בפייסבוק, שיפור והתאמה של תוכן באתר האינטרנט ובליינדינג פייג’, או התאמה של ניהול קמפיינים לפי תקופות זמן וקהלים מטרה. אלו רק חלק מהצעדים אותם אנחנו מבצעים עבור לקוחות בישראל בפועלות בישראל או בשוק הבינלאומי.

הצלחה מתמדת בשיווק דיגיטלי על פי עיקרון פארטו
עיקרון פארטו הוכיח את עצמו ככלי יעיל להגדלת ההצלחה בשיווק דיגיטלי. על מנת לשמור על הצלחה מתמדת, חשוב לעדכן ולהתאים את האסטרטגיות למידות המשתנות של השוק ולשינויים בתנאי העבודה. באמצעות יישום העקרון של פארטו, חברות יכולות להגביר את יעילותן ולהשיג תוצאות חיוביות ומתמדות בעולם הדיגיטלי. אנחנו במקסי תמיד מתחילים מליבת האסטרטגיה, מודדים את כלל הפעילות, ממשיכים ומייצרים תנועה ואט אט מרחיבים את הפעילות, עד למיצוי מלוא הפוטנציאל.

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

Skip to content