MXI – שיווק בדיגיטל

VIP Social
Event 2019 –
נשיא ברזיל

בתחילת אפריל 2019, מוזיאון “ידידי ישראל” בירושלים התכבד לארח את המשלחת הברזילאית ולהעניק את פרס ידידי ישראל לנשיא ברזיל, ז’איר בולסונארו.

מוזיאון ידידי ישראל

יצירת חשיפה דיגיטאלית לקהלי יעד בברזיל, בהמשך לביקורו של נשיא ברזיל ז’איר בולסונארו, במוזיאון “ידידי ישראל” בירושלים.

האתגר

המוזיאון לידידי ישראל נחנך בשנת 2015 במרכזה של ירושלים ופועל לחיזוק ההכרה בלגיטימיות של מדינת ישראל והידוק הקשר עם ידידי ישראל בעבר ובהווה ברחבי העולם.

שימוש במגוון אמצעי מדיה חברתית ורשתות תוכן בברזיל, בשילוב כלי שיווק טכנולוגיים מתקדמים.

הפתרון

גיבשנו אסטרטגיה חברתית שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.

צוות השיווק הבינלאומי שלנו מסכם קמפיין מוצלח במיוחד:

  • חשיפה של למעלה ממיליון וחצי איש.
  • 220K Engagments
  • מעל 165K לייקים
  • מעל 15K תגובות
  • מעל 19K שיתופים
  • יחס אינטראקציה מעל ל 14%

התוצאה

מדובר על ניהול אירוע מדיה נקודתי שצריך לקבל יחס ותשומת לב בזמן אמת, ובמבחן התוצאה המספרים עמדו ביעדים ואף מעל למצופה.

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל ואיכותי  ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

ari

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות רלוונטיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

Skip to content