לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשיית המים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.
חברת B2B בינלאומית וגדולה
להעביר חברת B2B גדולה לרשתות חברתיות ולקיים פעילות סושיאל בינלאומי
לפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ובאמריקה הלטינית
האתגר
להעביר חברת B2B גדולה מה Off Line ל On line.
שימוש חכם בדאטה קיים – באמצעות שילוב וממשוק טכנולוגי של CRM ומערכות מידע פנימיות אשר קיימות כבר אצל הלקוח לפלטפורמות הסושיאל השונות
בניית רשת פרסונות לפי מיקום גאוגרפי, גודל חברה, תפקיד והשכלה
רתימת עובדי החברה להצלחת התהליך הדיגיטלי – בניית מערך שיווקי אשר בו לוקחים חלק עובדי החברה הצריך פיתוח תהליך שיווקי הכולל הדרכה והכוונה לכלל עובדי הארגון יחד עם בניית תכנית תוכן מקצועית ומדורגת
כתיבה ועיצוב פניות ממוקדות בעלי ערך מקצועי – כזה שיתאים לרשתות חברתיות ברמת הצבע והעניין אבל גם ישמור על רמת מקצועיות
הפתרון
מחקר שוק מעמיק ופיתוח תהליך בלינקדאין ובפייסבוק
גידול של 380% במדד העוקבים האיכותיים (אנחנו בודקים כל אחד ) בנכסים הדיגיטליים של החברה בתוך 3 חודשים
התוצאה
גידול משמעותי בזמן קצר
29%+
לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל, איכותי ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.