MXI – שיווק בדיגיטל

להעביר חברת B2B גדולה
מה Off Line ל On line

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

חברת A.R.I

ari
  • להעביר חברת B2B גדולה (מפעל תעשייתי בישראל) לרשתות חברתיות ולקיים פעילות סושיאל בינלאומי
  • לפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ובאמריקה הלטינית

האתגר

להעביר חברת B2B גדולה מה Off Line ל On line.

  • שימוש חכם בדאטה קיים – באמצעות שילוב וממשוק טכנולוגי של CRM ומערכות מידע פנימיות אשר קיימות כבר אצל הלקוח לפלטפורמות הסושיאל השונות
  • בניית רשת פרסונות לפי מיקום גאוגרפי, גודל חברה, תפקיד והשכלה
  • רתימת עובדי החברה להצלחת התהליך הדיגיטלי – בניית מערך שיווקי אשר בו לוקחים חלק עובדי החברה הצריך פיתוח תהליך שיווקי הכולל הדרכה והכוונה לכלל עובדי הארגון יחד עם בניית תכנית תוכן מקצועית ומדורגת
  • כתיבה ועיצוב פניות ממוקדות בעלי ערך מקצועי – כזה שיתאים לרשתות חברתיות ברמת הצבע והעניין אבל גם ישמור על רמת מקצועיות

הפתרון

מחקר שוק מעמיק ופיתוח תהליך בלינקדאין ובפייסבוק

  • בשבועות האחרונים מתחילות להתקבל פניות רלוונטיות והתעניינות במוצרים השונים ממיקומים שונים וחדשים בעולם ובמיוחד מקהל המטרה של החברה

התוצאה

גידול של 380% במדד העוקבים האיכותיים (אנחנו בודקים כל אחד ) בנכסים הדיגיטליים של החברה בתוך 3 חודשים

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל ואיכותי  ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

ari

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות רלוונטיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

Skip to content