MXI – שיווק בדיגיטל

קמפיין E-COMMERCE
למוצר פרימיום

הספר הינו מוצר פרימיום למנהלים בכירים ויזמים ומבוסס על ראיונות עם מנכ”לים מחברות מובילות כגון מיקרוסופט, אפל, גוגל,אינטל ויזמים מובילים כמו דב מורן ואראל מרגלית לצד יזמים חברתיים כמו עדי אלטשולר ואסף זמיר

ספר ישראלי חדש

  • ספר קריאה המיועד למנהלים ומנהלות בכירים
  • איך מגיעים לקהל יעד ממוקד מאוד ואיכותי
  • מהו תהליך הרכישה הנכון

האתגר

מכירת מוצר פרימיום יקר במונחי שוק ONLINE

  • ניתוח CRM קיים וממשוק למערכות הפרסום
  • בניית מיקרו המרות כגון זמן שהייה וגלילה
  • יצירת קהל מתעניינים באמצעות “2 פרקים ראשונים לקריאה”
    משפך שיווקי הבנוי ממעורבות >> תנועה >> רכישה
  • שילוב אוטמציה שיווקית מתקדמת בהתאם למיקרו המרות

הפתרון

בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם הבודק כל יוזר במשפך השיווק.

  • שימוש נכון במשפך השיווק תוך התאמתו ברמה יומית בהתאם לניתוח האנליטיקה המתקדם הביא להדפסת מהדורה שנייה מהר מהצפוי.

התוצאה

תוך מספר ימים הודפסה מהדורה שנייה

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל, איכותי  ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

לפרוייקט

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

לפרוייקט

20%+

מכירת מוצר יקר במונחי שוק און-ליין, אשר כלל בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content