הספר הינו מוצר פרימיום למנהלים בכירים ויזמים ומבוסס על ראיונות עם מנכ”לים מחברות מובילות כגון מיקרוסופט, אפל, גוגל,אינטל ויזמים מובילים כמו דב מורן ואראל מרגלית לצד יזמים חברתיים כמו עדי אלטשולר ואסף זמיר
ספר ישראלי חדש
ספר קריאה המיועד למנהלים ומנהלות בכירים
איך מגיעים לקהל יעד ממוקד מאוד ואיכותי
מהו תהליך הרכישה הנכון
האתגר
מכירת מוצר פרימיום יקר במונחי שוק ONLINE
ניתוח CRM קיים וממשוק למערכות הפרסום
בניית מיקרו המרות כגון זמן שהייה וגלילה
יצירת קהל מתעניינים באמצעות “2 פרקים ראשונים לקריאה” משפך שיווקי הבנוי ממעורבות >> תנועה >> רכישה
שילוב אוטמציה שיווקית מתקדמת בהתאם למיקרו המרות
הפתרון
בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם הבודק כל יוזר במשפך השיווק.
שימוש נכון במשפך השיווק תוך התאמתו ברמה יומית בהתאם לניתוח האנליטיקה המתקדם הביא להדפסת מהדורה שנייה מהר מהצפוי.
התוצאה
תוך מספר ימים הודפסה מהדורה שנייה
29%+
לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל, איכותי ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.