MXI – שיווק בדיגיטל

האלגוריתם שפיצח
את השיטה

השטיח המעופף היא חברת תיירות בינלאומית הפועלת בכמה מישורים: נופש בחו”ל, נופש בישראל ומחלקת תיירות נכנסת. לחברה היקף פעילות עצום, עם אלפי חילופי מיילים וטלפונים למוקד בכל רגע נתון.

חברת השטיח המעופף

  • כיצד לעקוב אחרי כל הפניות בצורה שתאפשר דיוק בקמפיינים במצב של מאות מודעות רצות במקביל?
  • איך להגדיר את המיקום במשפך השיווקי של כל לקוח כאשר לא יודעים מהיכן הוא הגיע?

האתגר

סינכרון תהליך השיווק הדיגיטלי ומוקד המכירות הטלפוני בהיקף הפעילות העצומה של הלקוח

במקרה הזה היה ברור שנדרש כאן תהליך של אוטומציה כדי לנהל בצורה
אופטימאלית את שטף המידע המתקבל בחברה:

  • האלגוריתם מאפשר מעקב מדויק אחרי המקור של כל שיחה ופנייה, עד רמת הקמפיין והמודעה הספציפית
  • ניטור של קהל היעד וחלוקה נכונה לפרסונות המאפשר סגמנטציה מדויקת

הפתרון

פיתוח אלגוריתם ייחודי שהתבסס על חיבור מערך הטלפונייה למערך השיווק הדיגיטלי שמאפשר מעקב מדויק אחרי כל ליד וכל לקוח

תהליך העבודה שפיתחנו והאלגוריתם שהטמענו הביאו לשינוי בתהליכי העבודה וגידול של 38% ברמת ROI:

  • עלייה משמעותית בהיקף המכירות
  • מעקב וניהול מדויק של פניות, לידים והזמנות
  • ניהול יעיל ואפקטיבי של תקציב השיווק

התוצאה

גידול אדיר בהכנסות לעומת שנה שעברה

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות באתרי סקי באירופה. כמדי שנה, היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי של הפסטיבל. לפרוייקט

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור, להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח, לצד ניהול הצוות המקצועי שמופקד תחתיו.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content