MXI – שיווק בדיגיטל

החדרת מותג בינלאומי
לשוק המקומי

Columbia – מותג אופנה אמריקאי בינלאומי.
השקת קו מוצרים מיוחד בקולומביה ישראל לקיץ תחת המיתוג Omni Shade, קו אופנה המותאם במיוחד לקיץ הישראלי בטכנולוגיה ייחודית להגנה מקרני השמש.

חברת קולומביה

  • החדרת מותג בינלאומי לשוק מקומי
  • יעדי זמן מוגדרים מאוד על מנת שלא לפספס את חלון הזמן לקראת עונת הקיץ

האתגר

החדרת מותג חדש בדיגיטל ויצירת מודעות צרכנית

סנכרון בין מערך השיווק הדיגיטלי לבין מערכות ה-CRM מחד, וחיבור למערך אנליטי דינאמי הבודק בכל רגע נתון את ביצועי הקמפיין בשטח מנגד.

  • הגדרת יעדים online / offline
  • קביעת יעדים ברמת המעורבות (Engagment) כולל ברשתות החברתיות
  • ניהול וממשוק מערכות שיווק ואנליטיקה מתקדמות בזמן אמת

הפתרון

כרשת קמעונאית הפועלת גם בזירה הדיגיטלית וגם בחנויות פיזיות, הפתרון טמון בחיבור בין ה-Online ל-offline

רמת מעורבות גדולה ב50% מהממוצע בקמפיינים שיווקים
ו-e-commerce דומים

  • גידול ניכר במכירות offline
  • מיקוד נכון של קהל יעד בתיחום גיאוגרפי וחיבור לפרסונות ב-CRM

התוצאה

90% מהרוכשים ו/או המצטרפים למועדון היו גולשים שעברו דרך הקמפיין בדיגיטל

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות ואירוח מפנק בעיירות השלג המובילות באירופה. כמדי שנה, חברת סקידיל הפיקה את הפסטיבל וגם השנה היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי שלו.

לפרוייקט

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור, להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח, לצד ניהול הצוות המקצועי שמופקד תחתיו.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

Skip to content