MXI – שיווק בדיגיטל

החדרת מותג בינלאומי לשוק המקומי

חברת קולומביה

מיתוג ופרסום ל columbia

Columbia – מותג אופנה אמריקאי בינלאומי.
השקת קו מוצרים מיוחד בקולומביה ישראל לקיץ תחת המיתוג Omni Shade, קו אופנה המותאם במיוחד לקיץ הישראלי בטכנולוגיה ייחודית להגנה מקרני השמש.

אתגר

האתגר

החדרת מותג חדש בדיגיטל ויצירת מודעות צרכנית
  • החדרת מותג בינלאומי לשוק מקומי
  • יעדי זמן מוגדרים מאוד על מנת שלא לפספס את חלון הזמן לקראת עונת הקיץ
פתרון

הפתרון

כרשת קמעונאית הפועלת גם בזירה הדיגיטלית וגם בחנויות פיזיות, הפתרון טמון בחיבור בין ה-Online ל-offline

סנכרון בין מערך השיווק הדיגיטלי לבין מערכות ה-CRM מחד, וחיבור למערך אנליטי דינאמי הבודק בכל רגע נתון את ביצועי הקמפיין בשטח מנגד.

  • הגדרת יעדים online / offline
  • קביעת יעדים ברמת המעורבות (Engagment) כולל ברשתות החברתיות
  • ניהול וממשוק מערכות שיווק ואנליטיקה מתקדמות בזמן אמת
מפרסום לצמיחה

התוצאה

90% מהרוכשים ו/או המצטרפים למועדון היו גולשים שעברו דרך הקמפיין בדיגיטל

רמת מעורבות גדולה ב50% מהממוצע בקמפיינים שיווקים
ו-e-commerce דומים

  • גידול ניכר במכירות offline
  • מיקוד נכון של קהל יעד בתיחום גיאוגרפי וחיבור לפרסונות ב-CRM

skideal

30%+

שבוע של סקי, מסיבות, הופעות באתרי סקי באירופה. כמדי שנה, היינו אמונים על השיווק הדיגיטלי של הפסטיבל.

MXI

200%+

הגדרנו את תפקיד מנהל הדיגיטל האישי אשר תפקידו לחשוב, לתכנן, ליצור, להקשיב ולהיות יד ימינו של מנהל השיווק של הלקוח.

MXI

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות וחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית, הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

סיפורי הצלחה נוספים

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע"י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

ממשיכים להגדיל את העסק – צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן