לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט בארה”ב, אירופה ואסיה.
חברת B2B בינלאומית
החדרת החברה לזירת השיווק הדיגיטלית והבינלאומית
יצירת בסיס נתונים יעיל ואפקטיבי
מציאת לקוחות משלמים חדשים באמצעות השיווק הדיגיטלי
תמיכה בפעילות אוף-ליין (תערוכות וכיוב’)
הגדלת מחזור המכירות ע”י ROI ו LTV חיוביים
האתגר
מחברת B2B שמגיעה מקיבוץ וללא פעילות דיגיטלית לפעילות נרחבת ברחבי העולם.
בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית בינלאומית תלת שנתית
ביצוע מחקר שוק דיגיטלי מקיף
יצירת מערך תקציבי תלת שנתי בחלוקה ל 3 רבדים: גאוגרפי, מטרת פרסום ופלטפורמת פרסום
תכנון שת”פ עם מגזינים מובילים בתחום
בניית אוטומציה שיווקית לרימרקטינג
ליווי תהליך הטמעת CRM בחברה
הפתרון
כדי לעמוד באתגר ביצענו שיקוף של כלל הפעילות און-ליין ואוף-ליין ומשם החלטנו יחד על אסטרטגיה דיגיטילית שמתאימה ומביאה תוצאות מדידות ועד למכירות.
גידול של 120% בין שנה לשנה ב – 3 שנים הראשונות
מעל 250 לידים איכותיים ב 2018
7 לקוחות חדשים ישירות מהשיווק הדיגיטלי ברבעון א’ 2019
ROI ו LTV חיובי מזה שנתיים
התוצאה
גם אם מחלקת המכירות נמצאת אצל הלקוח שלנו, אנחנו מחוברים יחד איתם, לתוצאות חיוביות הגענו בזמן אמת, ובמבחן התוצאה אחרי שנה של עבודה, המספרים עמדו ביעדים ועברו את המצופה.
29%+
לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל, איכותי ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.