MXI – שיווק בדיגיטל

סיפור ההצלחה
Oberammergau 2020

אובראמרגאו היא עיירה במדינת בוואריה שבגרמניה, במחוז גרמיש- פרטנקירשן. אובראמרגאו ידועה במיוחד בשל קירבתה לטירת לינדהוף, בשל בית הספר של נאט”ו בעיירה ובשל מחזות הפסיון המועלים בה. במאה ה-17 החלה מסורת מחזות הפסיון של אובראמרגאו: התושבים שניצלו ממגפת הדבר החליטו להעלות, פעם בעשור, את מחזה הפסיון. בשנת 1634 הועלה המחזה לראשונה. מאז – 400 שנה, פעם בעשור, 4500 אנשים, כל ערב, במשך 4 חודשים.

חברת ורד השרון

אתגר B2B ו-B2C להביא קבוצות ולקוחות בשפות שונות: אנגלית, ספרדית ופורטוגזית.

האתגר

קמפיין דיגיטלי לאירוע בינלאומי שקורה פעם בעשור
שימוש מתקדם במערכות טכנולוגיות כולל מימשוק CRM מתקדם. ניהול והוצאה לפועל של תהליך דיגיטלי משותף ל-10 משרדים שונים ברחבי העולם.

הפתרון

גיבשנו אסטרטגיה דיגיטלית שתתאים לקהל היעד אליו אנו מעוניינים להגיע, על בסיס האסטרטגיה נגזרו קהלי יעד, תקציבים וערוצי שיווק.

צוות השיווק הבנילאומי שלנו הצליח לעמוד ביעדים השונים שהוגדרו:

  • קידום 12 ביטויים אורגניים לעמוד ראשון ב google.com.
  • עמידה ביעד הלידים החודשי. (מאות לידים)
  • 10.3% אחוזי אינטראקציה.
  • 115K עוקבים חדשים ברשתות חברתיות.
  • אלפי תגובות וריאקציות ברשתות חברתיות.
  • יחסי המרה גבוהים שהובילו לעמידה ביעדי מכירות.

התוצאה

כתוצאה מהצלחת תהליך השיווק הדיגיטלי בשילוב תהליך שיווק offline המכירה מתקרבת לסיומה כבר בשנת 2019.

29%+

לכל חברה מתאימה אוטומציה אחרת. רק עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה אפשר להיות יעיל ואיכותי  ולהגיע לקהל היעד ולעשות בערוצי שיווק המתאימים.

לפרוייקט

120%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום ייצור אריזות לתעשיות שונות מחומרים שונים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.

לפרוייקט

ari

380%+

לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשייתי גדול ביקש להגדיל את החשיפה ברשתות חברתיות רלוונטיות כמו לינקדאין ולפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ואמריקה הלטינית.

לפרוייקט

רוצה לקרוא סיפורי הצלחה נוספים?

אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.

Skip to content