MXI – שיווק בדיגיטל

חברת B2B גדולה
עוברת לסושיאל
בינלאומי

בקשה של הלקוח:
אני רוצה להתרחב לעוד שווקים בארץ ובעולם ולהגיע לאנשי מפתח , תציג לי תכנית עבודה” …..יעד קלאסי של מנהלים בחברת B2B

בימים אלו אנו בעיצומו של תהליך בניית סושיאל ברשתות לינקדאין ופייסבוק לחברת B2B המעוניינת להתרחב בשוק הבינלאומי.

החברה הינה B2B קלאסי המחפשת לפרוץ לשווקים חדשים בארה”ב ובאמריקה הלטינית.

כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי ולאחר מחקר שוק מעמיק פיתחנו תהליך ברשתות חברתיות על מנת להגיע לאנשי מפתח בארגונים ציבוריים ופרטיים עם זיקה ישירה למוצרי הלקוח.

 

שלב 1- שימוש חכם בדאטה קיים
באמצעות שילוב וממשוק טכנולוגי של CRM ומערכות מידע פנימיות אשר קיימות כבר אצל הלקוח לפלטפורמות הסושיאל השונות (ניתן לעשות דרך API בנוסף על מערכות הפרסום) יצרנו בסיס מידע ממנו ניתן לגזור קהלי יעד שונים.

שלב 2 – בניית רשת פרסונות לפי מיקום גאוגרפי, גודל חברה, תפקיד והשכלה
מערכות הפרסום בשילוב מערכות אנליטיקה חיצוניות בהן אנו משתמשים אפשרו לנו ליצור פרופילים רבים של קהלי יעד במיקומים שונים ברחבי ארה”ב ואמריקה הלטינית (להוציא את ברזיל אשר שם המיקוד הנו שונה) ובכך ליצור תהליך שיווקי ממוקד ומדויק.

שלב 3 – רתימת עובדי החברה להצלחת התהליך הדיגיטלי
שלב זה הוא קריטי להצלחה: בניית מערך שיווקי אשר בו לוקחים חלק מעובדי החברה הצריך פיתוח תהליך שיווקי הכולל גם הדרכה והכוונה לכלל עובדי הארגון יחד עם בניית תכנית תוכן מקצועית ומדורגת.
שימוש נכון ויעיל במערך הפרופילים האישיים של עובדי החברה והירתמות כללית לתהליך היווה בסיס חשוב להצלחה ולהגעה לקהלי יעד מקצועיים.
שימוש נכון ומושכל באפליקציות ניהול משימות כמו אסאנה או MONDAY מייעל את השלב הזה באופן משמעותי.

שלב 4 – כתיבה ועיצוב פניות ממוקדות בעלי ערך מקצועי
אחד האתגרים המרכזיים בשיווק B2B הוא להפוך תוכן מקצועי ויבש לכזה שיתאים לרשתות חברתיות ברמת הצבע והעניין אבל גם ישמור על רמת מקצועיות.
לאורך השנים למדנו שאת התוכן המקצועי הרלוונטי נעדיף שיכתבו עובדי החברה העוסקים במוצרים מידי יום. לכן יצרנו מערך תכנים מקצועי בשיתוף מנהלי המחלקות השונות בחברה תוך שימת דגש לתוכן מעניין אותו אנו מתאימים לרשתות החברתיות (מבנה התוכן שעולה בלינקדאין שונה מזה שעולה בפייסבוק).

אז מה קורה עד כה ?
גידול של 380% במספר העוקבים האיכותיים (אנחנו בודקים כל אחד) בנכסים הדיגטליים של החברה בתוך 3 חודשים.
בשבועות האחרונים מתחילות להתקבל פניות רלוונטיות והתעניינות במוצרים השונים ממיקומים שונים וחדשים בעולם.

.

Skip to content