MXI – שיווק בדיגיטל

ליווי מקצועי ומקיף להקמת ביתן בתערוכה – זה מה שעשינו

ליווי מקצועי ומקיף להקמת ביתן בתערוכה – זה מה שעשינו

לאחרונה סייענו ללקוח שלנו בהקמת הביתן שלו עבור תערוכה חשובה בתחום הביו-טכנולוגיה. לשם כך גייסנו את כל היכולות של צוות מקסי המוכשר והיינו אחראים על מגוון רחב של אספקטים, החל מהעיצוב הגרפי, דרך הלוגיסטיקה, הנראות וכמובן – הפרסום באינטרנט לפני התערוכה, תוך כדי ולאחריה.

היות ואנו חברת שיווק דיגיטלי, נגשנו לתערוכה קודם כל מנקודת המבט של שיווק דיגיטלי, ולאחר מכן גם מנקודת המבט של הפקות ואירועים. לשם כך היינו אחראים על הפקת הביתן מ-א' ועד ת'. כך שביצענו: עיצוב גרפי של הביתן (ובכלל זאת רול-אפ ועיצוב הקירות), סגירה מול ספקי הבינוי והדפוס, טלוויזיית מגע לשם הנראות והמידע, ואפילו מתנת פרסום וקד"מ : בקבוק ממותג עם לוגו החברה.

בתערוכה עצמה היה חשוב לנו להיות במקום אסטרטגי. וכך היה; דאגנו שהביתן יוצב במקום מרכזי כך שכל מי שביקר בתערוכה עבר לידו. בנקודה הזו הצבנו טלוויזיית מגע ענקית וצוות המומחים מטעם החברה העבירו הדרכות לעוברים ולשבים מבחינת השיווק הדיגיטלי.

מבחינת השיווק הדיגיטלי, לפני התערוכה ובמהלכה יצרנו פוסטים סביב נושא הביתן: השקת מכשיר ייחודי במינו בתחום, לקהל ספציפי לפי פילוח סופר חכם שבנינו עוד טרם התערוכה.

עיצוב גרפי של הביתן

ביצוע רכש מספקי הבינוי והדפוס

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וטלוויזיית מגע

הפקת מתנות, מוצרי פרסום וקד"מ ממותגים

במבחן התוצאה עמדנו יחד במטרה: השקת המוצר והשירות החדש של הלקוח בארץ. בעקבות התערוכה הלקוח גם חיזק קשרים ותיקים ויצר חדשים. בכך אנו מגדילים את זכירות המותג בקרב אותם אנשים, המהווים לקוחות אסטרטגיים עבור הלקוח.

ליווי מקצועי ומקיף להקמת ביתן בתערוכה – זה מה שעשינו

לאחרונה סייענו ללקוח שלנו בהקמת הביתן שלו עבור תערוכה חשובה בתחום הביו-טכנולוגיה. לשם כך גייסנו את כל היכולות של צוות מקסי המוכשר והיינו אחראים על מגוון רחב של אספקטים, החל מהעיצוב הגרפי, דרך הלוגיסטיקה, הנראות וכמובן – הפרסום באינטרנט לפני התערוכה, תוך כדי ולאחריה.

היות ואנו חברת שיווק דיגיטלי, נגשנו לתערוכה קודם כל מנקודת המבט של שיווק דיגיטלי, ולאחר מכן גם מנקודת המבט של הפקות ואירועים. לשם כך היינו אחראים על הפקת הביתן מ-א' ועד ת'. כך שביצענו: עיצוב גרפי של הביתן (ובכלל זאת רול-אפ ועיצוב הקירות), סגירה מול ספקי הבינוי והדפוס, טלוויזיית מגע לשם הנראות והמידע, ואפילו מתנת פרסום וקד"מ : בקבוק ממותג עם לוגו החברה.

בתערוכה עצמה היה חשוב לנו להיות במקום אסטרטגי. וכך היה; דאגנו שהביתן יוצב במקום מרכזי כך שכל מי שביקר בתערוכה עבר לידו. בנקודה הזו הצבנו טלוויזיית מגע ענקית וצוות המומחים מטעם החברה העבירו הדרכות לעוברים ולשבים מבחינת השיווק הדיגיטלי.

מבחינת השיווק הדיגיטלי, לפני התערוכה ובמהלכה יצרנו פוסטים סביב נושא הביתן: השקת מכשיר ייחודי במינו בתחום, לקהל ספציפי לפי פילוח סופר חכם שבנינו עוד טרם התערוכה.

מה עשינו:

עיצוב גרפי של הביתן

ביצוע רכש מספקי הבינוי והדפוס

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וטלוויזיית מגע

הפקת מתנות, מוצרי פרסום וקד"מ ממותגים

במבחן התוצאה עמדנו יחד במטרה: השקת המוצר והשירות החדש של הלקוח בארץ. בעקבות התערוכה הלקוח גם חיזק קשרים ותיקים ויצר חדשים. בכך אנו מגדילים את זכירות המותג בקרב אותם אנשים, המהווים לקוחות אסטרטגיים עבור הלקוח.

הקמת ביתן בתערוכה
הקמת ביתן בתערוכה
הקמת ביתן בתערוכה
הקמת ביתן בתערוכה
הקמת ביתן בתערוכה
הקמת ביתן בתערוכה
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אלמוג איטלי - מנכ"ל שותף בחברת מקסי-סייט, מתמחה בפיתוח והטמעת תהליכי שיווק בדיגיטל וחדירת שוק בינלאומי בארגונים וחברות.

להצעת מחיר לפרסום ושיווק באינטרנט

שיווק ופרסום דיגיטלי לחברות בינוניות וגדולות בלבד

אנחנו בונים לכל לקוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמגדירה מטרה ברורה. מוציאים לפועל את השיווק הדיגיטלי באמצעות – עיצוב ומיתוג איכותי, קופי מבריק, פרסום מדוייק ואנליטיקה מתקדמת. כך אנו משיגים את המטרה ומובילים את הלקוחות שלנו לאורך שנים.

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

דילוג לתוכן