MXI – שיווק בדיגיטל

איך לשווק עסקים באינטרנט בחו”ל – פרסום בגוגל בחו”ל 

 

איך לשווק עסקים באינטרנט בחו”ל – פרסום בגוגל בחו”ל 

חוקי המשחק של עולם הפרסום באינטרנט מלמדים אותנו על מגמות שונות של קידום.
כשניגשים לפרסום אתר באינטרנט, חשוב להקפיד על הגדרת טווח הפעילות באינטרנט בהתבסס על האזור הגאורפי, כך גם על הסטנדרטים של מנוע החיפוש וקהל הייעד. כל אלה יספקו לנו מדד להיקף שיעור הגולשים ומאפייניהם וכך גם היקף התחרות. מדדים אלו יעזרו לנו לגבור על האתרים המתחרים ולהגיע לכמה שיותר גולשים.  יש להיות ערניים לכך שהיקף ואופי פעולות קידום האתרים אינם זהים בכל מדינות העולם.

 

מה קורה בתעשיות הקידום בחו”ל?

פרסום בזירת האינטרנט הישראלית מתאפיין בשוק קטן יותר ותחרות נמוכה בהרבה יותר מהפרסום בזירות האינטרנט האחרות, למשל – ארה”ב.

תעשיית הקידום  בארה”ב היא בעלת היקף גולשים גדול יותר ותחרות גבוהה יותר.

רק בשביל להבין מבחינה דמוגרפית על איזה מספרים מדובר – נכון להיום, ישראל מונה כ 8 מיליון תושבים שמתוכם 70% משתמשים באינטרנט, האחוז הזה מכיל גולשים פוטנציאליים ורלוונטיים לנו, וכאלה שלא. עם מספר מצומצם כזה, ותחרות שלא בהכרח גדולה, ייעדי הקידום יושגו בטווח זמן קצר מינימלי.

ארצות הברית לעומת זאת מונה יותר מ 318 מיליון תושבים (!!!). המאמץ להגיע לכמה שיותר גולשים יהיה לא קל, למרות שהחוקים והשיטות הן דומות, אך הן מצריכות הרבה יותר מאמץ ובהיקף גדול יותר.

ניקח דוגמא:

אם בישראל, יש 2,400 חיפושים בחודש על הביטוי car rental באנגלית (ו 18,100 על הביטוי השכרת רכב, לצורך העניין), בארה”ב מחפשים בגוגל בחודש את הביטוי – 450,000 גולשים (!!!). ללא ספק, ההבדל הוא ניכר, ויש להבין, שלשם הצלחת הקידום של אתר בחו”ל תידרש השקעה בהיקף רחב יותר.

באופן לא מפתיע, קצב המודרניזציה בארצות הברית הוא מהיר יותר משאר העולם.

עם זאת, כמה שאנחנו מכירים את האינטרנט, ככלי פרסום משתלם שאינו דורש צורך במשאבים כלכליים רבים באמצעותו אפשר להגיע כמעט לכל גולש בעולם, אם ברצוננו לקדם אתר באנגליה, למשל – המצב מעט שונה. תקציבי הפרסום באינטרנט באנגליה יותר גבוהים מהפרסום בטלוויזיה . לכן, יש גורמי השפעה אחרים על ההחלטה באם זה כלי משתלם לפרסום, והאם המחיר נותן תמורה הולמת.

אז איך פורצים את החומות?

כל כמה ימים או שבוע – גוגל מכניסה עדכון חדש לגבי הפרמטרים למדד איכות, חייבים לשייך למהלך הקידום שלנו רק את אלה שרלוונטיים לנו, ולהפעיל  את זה לטובתנו.

כאן, אציין את הטיפים החשובים לגבי פרמטרים בעלי השפעה על הצלחת הקידום בחו”ל:

תכנים:  – “התוכן הוא המלך”! הוספת תכנים ומאמרים איכותיים לאתר באופן שוטף. אם אצלנו מדובר על 4 מאמרים בחודש, אז בחו”ל – המספר כפול. איכות וייחודיות : התוכן חייב להיות ייחודי ואיכותי

דקדוק: האלגוריתם של גוגל, ענקית החיפוש, הוא בשפה האנגלית. אם ברצונכם לקדם בארצות דוברות אנגלית – חשוב להקפיד על דקדוק נכון.

קישורים: החלפת הקישורים בחו”ל מתבצעת לרוב מול חברות הקידום. חברות הענק האלה עם מאגר הלקוחות הרחב שלהם לא יתייחסו אליכם אם לא תתנו השקעה מירבית בעניין  זה ולרוב ישימו אותכם בעדיפות האחרונה. מה שאומר, שייתכן שתצטרכו לחכות זמן רב עד תשיגו מהן קישור איכותי. אז מה עושים? תבצעו החלפת קישורים עם אתרים הרלוונטיים לכם ביותר, תהיו ענייניים ומקצועיים בפניה לחברות הקידום, תובילו לסגירה לשם ביצוע החלפת הקישורים במהלך ההתקשרות עימם.

שיטות קידום אוטומטיות ושימוש באתרי לווין: השימוש בכלים אוטומטיים ובאתרי לווין בחו”ל הוא הרבה יותר נפוץ ונרחב מאשר בארץ. השימוש בכלים אלה תורם ומייעל את הליך הקידום.

שיטות קידום אוטומטיות ושימוש באתרי לווין: השימוש בכלים אוטומטיים ובאתרי לווין בחו”ל הוא הרבה יותר נפוץ ונרחב מאשר בארץ. השימוש בכלים אלה תורם ומייעל את הליך הקידום. 

אינדוקס: יש צורך להשגיח על העניין הזה מקרוב ובצורה אקטיבית. אינדוקס דפי אתר ומאמרים חדשים באתרים בחו”ל  לוקח יותר זמן בשל עומס המידע. אז אם אנחנו רוצים שמנועי החיפוש יבחינו בנו – צריך לדאוג לאינדוקס באופן עצמאי.

לסיכום,

קידום אתרים בחו”ל דורש מעבר לידע טכני והכרה של מערכות הפרסום –קור רוח והיערכות לפני הכניסה למגרש זר.

בשל השוני, יש צורך בהכרה במאפיינים דמוגרפיים-ההתנהגותיים ברשת של אותה המדינה, מאפייני קהל היעד, ונהלי

הקידום באותה המדינה. צריך להבין שההשקעה היא רבה ותדרוש מכם הרבה זמן ומאמצים.

רבים בוחרים להשתמש באנשי מקצוע מנוסים שיעשו את הקידום בשבילם. מקדמי אתרים העוסקים בקידום בחו”ל

ישקיעו באתרכם עבודה מקצועית שנובעת מניסיון ומקשרים בחו”ל, מה שעשוי לחסוך לכם זמן ובייחוד למנוע

כשלים באתר מקידום לא נכון.

אנו במקסי סייט נבצע עבורכם קידום לאתר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר לשיפור המיקום של אתרכם במנועי חיפוש כמו גוגל. 

 

אם אהבת לקרוא את המאמר הנ"ל, כדאי לקרוא

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2021 קצת לפני שאתם סוגרים את התוכנית השיווקית האסטרטגית לשנת 2021 אנו רוצים לספר לכם על שלושה מהלכים בדיגיטל פורצי דרך

קראו עוד

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

Skip to content