איך הבינה המלאכותית משנה את הדרך בה עסקים עושים שיווק? ומה ההבדל בין חיפוש מסורתי לחיפוש מבוסס AI? כתבה חדשה בכלכליסט בוחנת את השינויים הדרמטיים בעולמות ה-SEO וה-PPC – ואת מה שכל משווק צריך להבין כבר עכשיו.
באתר זה נעשה שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע כגון Cookies, לרבות על ידי צדדים שלישיים, כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לכך. למידע נוסף בנושא ואפשרות לנהל את השימוש באמצעים הללו