MXI – שיווק בדיגיטל

3 מנכ”לים ומנהלי שיווק של חברות B2B מספרים על בניית אסטרטגיית שיווק בזמן משבר עולמי ומה האתגרים ל 2021

רמת אי הוודאות העסקית הקיימת ב2020 תמשיך על פי התחזיות עמוק אל תוך 2021, למרות זאת העולם העסקי המקומי והבינלאומי לא עוצר ומבצע כל העת התאמות, ביקשנו מאנשי הניהול הבכיר בתחומים שונים לספר כיצד מהזוית שלהם העבודה המשותפת עם מקסי דיגיטל עוזרת להם לבנות את תכנית העבודה ל 2021 ומה הציפיות שלהם.

חברת B2B בתחום תשתיות המים – שוק מקומי ובינלאומי.
מנכ”ל החברה: “שיניתי כיוון חשיבה כמעט ב 180°”.

האתגר: המותג של החברה מזוהה עם נישה ספציפית, בעוד שבשאר הנישות הוא לא מוכר כלל

אבני הדרך לפתרון :

  •  להשתמש בטראפיק של הנישה המזוהה כדי להכיר לקהל הליבה את התחומים הנוספים :
    o לשלב נושאים נוספים בעמודים מובילים באתר מבלי לפגוע ב SEO
    o ליצור מסע גלישה רציף וחוויתי שכולל מעבר בין עולמות התוכן ושמירה על ההקשר בניהם
  •  מחקר מתחרים מקיף ומעמיק באמצעות צוות המחקר של מקסי דיגיטל על 3 המתחרים הגדולים בנישות אליהם רוצים להיכנס, כולל ניתוח תקציב, היקפי פעילות, חוזקות וחולשות.
  • בניית פריסת מדיה מלאה לנישות החדשות : היכן משקיעים, כמה משקיעים, מה וכמה אנחנו צפויים לקבל בתמורה.
  • ניהול המדיה בפועל ובדיקת תכנון מול ביצוע בכל נקודת זמן קבועה מראש

 

חברת B2B המעניקה שירותים פיננסיים לעשרות אלפי חברות ועסקים בישראל – שוק מקומי

סמנכ”ל השיווק של החברה: “2021 זה האתגר הכי גדול שלי כמנהל שיווק B2B, נשקיע בה 60% יותר בשיווק בדיגיטל”

האתגר : איך מציעים שדרוג לבעל עסק שהקורונה פגעה בעסק שלו והוא נמצא במלחמת הישרדות ?

אבני הדרך לפתרון :

  • סיעור מוחות עם צוות הקריאייטיב של מקסי דיגיטל למיפוי דרכי החשיבה והרגשות של בעל העסק בתקופה זו.
  • מיפוי צרכים ומסרים והתאמת לתקופת הקורונה (מוצר בריא, נייד, בטוח)
  •  חלוקת הדאטות הקיימות לסיגמנטי משנה לפי התחום בו העסק פועל וביצוע הערכת נפח פעילות לכל סיגמנט בנפרד.
  •  העצמת מועדון הלקוחות של החברה ומתן תיעדוף שיווקי, מכירתי ושירותי בתקופת הקורונה.
  • בניית אמצעי מדיה מותאמים לתחושות בעלי העסקים, גם בפן הויזואלי וגם בפן הטקסטואלי.
  •  פיתוח לוח בקרה און-ליין למעקב אחר כל הפעילות הדיגיטלית באופן הדוק יותר, על מסך אחד.
  • קביעת נקודות בקרה צפופות יותר, עם התאמה רחבה ומהירה יותר לשינויים לפי מצב המשק.

 

חברת B2B – המפתחת טכנולוגיה ושירותים לחברות ממגוון תחומים – שוק מקומי ואירופה
מנהל שיווק: “לפני שנתיים ביצענו תהליך בדיגיטל שלא צלח, אבל היום כבר אין ברירה”

האתגר: קהל היעד שלנו מתפרס על מגוון תחומים אשר לחלקם ייקח זמן להתאושש.

אבני הדרך לפתרון :

  • בנייה מחדש של האסטרטגיה השיווקית שלנו יחד עם מומחי האסטרטגיה של מקסי דיגיטל.
  • בנייה ורענון של הנכסים הדיגיטליים והתאמתם ל2021
  •  עדכון וממשוק CRM מתקדם למערכי השיווק וההפצה.
  •  בניית מערך אוטמציה שיווקי אשר מייעל תהליכי תקשורת ומכירה אצל אנשי המכירות ושירות הלקוחות.
  •  עדכון קונספט מיתוגי / עיצובי יחד עם צוות המיתוג והקריאייטיב של מקסי דיגיטל.

אם אהבת לקרוא את המאמר הנ"ל, כדאי לקרוא

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2021 קצת לפני שאתם סוגרים את התוכנית השיווקית האסטרטגית לשנת 2021 אנו רוצים לספר לכם על שלושה מהלכים בדיגיטל פורצי דרך

קראו עוד
Skip to content