אם אתם מרגישים כאילו התנועה האורגנית שלכם נעלמת? אתם לא מדמיינים את זה.
כל התהליך של קידום אתרים (SEO) לאופטימיזציה כללית לבינה מלאכותית (GEO)
אנחנו במקסי רואים בחודשים האחרונים את המגמה הולכת וגדלה, סקירות בינה מלאכותית ומנועי תשובות דוחקים הצידה את תוצאות החיפוש הקלאסיות.
כדי להישאר גלויים ולהופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי הבינה, מותגים צריכים להסתגל – במהירות.
להלן 4 דרכים לפתח את אסטרטגיית קידום האתר שלכם ולשפר את הנראות בחיפוש המונע על ידי בינה מלאכותית.
אתם לא צריכים לכתוב מחדש את כל האתר ולהגדיר מחדש את כל של ה-SEO שלכם. בעזרת כמה שינויים חכמים, תוכלו לעבור מקידום אתרים קלאסי לקידום אתרים מבוסס גיאו, אופטימיזציה גנרטיבית ולהנות מחדש בחלק שלכם בתוצאות החיפוש בתוך מכונות הבינה המלאכותית הגנרטיבית.
גיאו-אופטימיזציה, או אופטימיזציה למנועי חיפוש גנרטיביים, מתמקדת בישויות – לא רק בדפים באתר. משמעות הדבר היא המותג שלך, המוצרים, השירותים והמומחים שלכם בארגון. על ידי חיזוק האותות הללו, אתם מגדילים את הסיכויים שהעסק שלכם מצוטט, מוזכר ומומלץ בתוך תשובות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית ותוצאות חיפוש שהן יותר מונעות ע"י שיחה ולא ביטוי בודד.
מעבר זה לגיאו-אופטימיזציה חשובה מכיוון שכלי חיפוש בינה מלאכותית פועלים בצורה שונה ממנועי חיפוש מסורתיים. במקום רשימה של קישורים כחולים, בינה מלאכותית מספקת תשובות שצופות שאלות המשך ומוסיפות הקשר. משתמשים מקבלים את מה שהם צריכים מהר יותר, אבל מותגים מקבלים פחות קליקים, אבל כל קליק הוא הרבה יותר ממוקד, אם במציאת שירות, מוצר או פתרון לבעיה.
הביקוש לחיפוש אורגני לא נעלם, אבל התנועה מתרחקת ממנו. ככל שהקליקים יורדים, הנראות בתוך תגובות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית הופכת קריטית יותר מתמיד.
אנחנו לא ממליצים להמציא מחדש את האסטרטגיה שלכם כדי לעבור מקידום אתרים אורגני קלאסי (SEO) לקידום עבור חיפוש גנרטיבי (GEO). מנועי הבינה המלאכותית בנויה על העקרונות שאתם כבר משתמשים בהם, עם דגש נוסף על מבנה, בהירות ועקביות.
1. תנו עדיפות לניסיון, מומחיות, סמכותיות ואמינות, אלו הם המטבעות של הבינה המלאכותית, הם יהיו בולטים בעמודים נבחרים באתר.
מנועי בינה מלאכותית מתגמלים תוכן ברור וסמכותי שמאותת על מומחיות אמיתית. כאשר התוכן שלכם תואם את הנחיות האיכות שנקבעו, סביר יותר שהוא ישמש בתשובות יצירתיות.
2. הפכו את התוכן שלכם לקל לקריאה עבור סורקי בינה מלאכותית
בעוד ש-Googlebot מטפל היטב בסקריפטים בקוד, סורקי בינה מלאכותית רבים אינם עושים זאת. קוד מעובד במלואו, מבנה נקי ופריסות צפויות מקלות על מערכות בינה מלאכותית להבין את התוכן שלכם ולהפנות אליו במדויק.
3. השקיעו בנתונים מובנים וברורים
כדאי מאוד שהאתר שלכם יכיל: סימוני סכימה, מטא-נתונים מלאים, טקסט חלופי תיאורי ותמלילים לסרטונים או קבצי קול, כל אלה עוזרים למודלים של בינה מלאכותית להבין את התוכן שלכם ולחבר אותו לישויות הנכונות.
אותות מאחורי הקלעים הללו מגדילים את הסיכוי שהתוכן שלכם יופיע בשיחות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית.
4. חשבו מחדש על מדידה
מתחילת דרכנו בביצוע שיווק דיגיטלי, מדידה הייתה נר לדרכנו, הבסיס לעבודתנו ותנועה של גולשים הייתה הדרך בה יכולנו לראות ולהראות גידול בפעילות, אבל תנועה אינה כבר לא כוכב הצפון. אנחנו ממליצים להתמקד בהמרות, השפעה עמוקה יותר על משפך השיווק, סנטימנט ונראות המותג שלכם בתוך תוצאות יצירתיות.
ביצוע אופטימיזציה לחיפוש מבוסס בינה מלאכותית הוא "זהה" לביצוע קידום אתרים (SEO) לחיפוש מסורתי
אנשי מפתח במחלקת מנוע החיפוש של גוגל ענו על שאלות לפני שבוע כמו: האם יש הנחיות לאתרים ומפרסמים אשר רוצים להיות חלק מהתשובות של בינה מלאכותית לגבי האופן שבו עליהם לצפות, האם עליהם לצפות בתוכן שלהם בצורה שונה כלשהי כעת?
"והתשובה הקצרה היא לא. התשובה הארוכה יותר היא מה שהייתם בונים והדרך לבצע אופטימיזציה כדי להצליח בחוויות הבינה המלאכותית של גוגל דומה מאוד, הייתי אומר אותו דבר, לאופן שבו להצליח בחיפוש מסורתי. וזה באמת מסתכם בבניית אתר נהדר, בניית תוכן נהדר. הדרך שבה אנחנו מנסחים את זה היא: לבנות עבור משתמשים. לבנות את מה שתרצו לקרוא, את מה שתרצו לגשת אליו."
זה בהמשך למה שנאמר בחודשים האחרונים ע"י אנשי מנוע החיפוש של גוגל, שאמרו שקידום אתרים קלאסי SEO או קידום אתרים מבוסס בינה גנרטיבית GEO הוא פשוט קידום אתרים טוב, אתר קריא, ברור, מסביר ועונה על שאלות וצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים שלהם.
מהפכת ה-AI כבר כאן, לכן התאימו את האתר שלכם למנועי הבינה המלאכותית, כך:
תעשו את זה ואתם פעלתם לטובת הופעה במנועי החיפוש וגם הבינה המלאכותית.