MXI – שיווק בדיגיטל

המותג “מושבת”?

המותג “מושבת” – מה עושים – מקרה בוחן

– לקוח B2B בינלאומי, עם סניפים בכל רחבי העולם
– לקוח B2C ישראלי , מותג מוביל בתחומו.

המשבר העולמי מחייב נקיטת פעולות שונות ויצירתיות שיאפשרו את המשך קיומו של המותג ואשר יכינו את הקרקע לחידוש הפעילות, בחרנו להציג 2 לקוחות שלנו שמשמרים את המותג גם בזמן משבר.

מקרה בוחן 1

חברת תיירות סקי המובילה בישראל.
עונת הסקי נעצרה בעיצומה ב2020 וגם כיום אתרי הסקי נמצאים במדינות אדומות.
למרות זאת המותג אינו מפסיק לרגע את פעילותו ברשתות חברתיות ושומר על קשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים,

דוגמא 1
הקמת חמ”ל אתרי סקי פתוחים למדינות ירוקות בהתאם להתפתחויות המאפשר יציאה לחופשות סקי.

skideal

דוגמא 2
קמפיין צעירים – תחליף לטיול אחרי צבא.

skideal

מקרה בוחן 2

קבוצת תיירות VERED HASHARON TRAVEL GROUP עם פעילות B2B בינלאומית.
עולם התיירות הבינלאומי עובר שינויים רבים ומצריך גמישות רבה במשבר הנוכחי לנוכח אפשרויות התיור אשר כמעט אינן קיימות כיום
במצב שכזה ננקטות מספר פעולות אשר שומרות את המותג כפעיל גם בתקופה זאת –

– שמירת קשר רציפה עם סוכנים/ לקוחות קיימים
– יצירת תכני דיגיטל שונים ברשתות חברתיות
– שליחת ניוזלטר ועדכונים באופן קבוע
– שידורים חיים בפייסבוק ממקומות מרכזיים

veredhasharon

חשוב חשוב חשוב –
כל הפעילויות האלו מלוות ונבחנות באופן שוטף –

מדידה של רמת מעורבות
קבלת פידבק מהלקוחות
בדיקת תנועה באתר ואפילו ביצוע הזמנות עתידיות

אין ספק שמותגים וחברות אשר משתמשים בכלים הדיגיטליים העומדים לרשותם באופן נכון ויצירתי יקצרו את הפירות .

אם אהבת לקרוא את המאמר הנ"ל, כדאי לקרוא

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2021 קצת לפני שאתם סוגרים את התוכנית השיווקית האסטרטגית לשנת 2021 אנו רוצים לספר לכם על שלושה מהלכים בדיגיטל פורצי דרך

קראו עוד

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content