MXI – שיווק בדיגיטל

איך להחדיר מוצר חדש לשוק הישראלי בהצלחה?

 

איך להחדיר מותג חדש לשוק הישראלי בהצלחה?

Columbia הוא מותג אופנה בינלאומי, המוכר לכל אוהבי הספורט ופעילות החוץ בארה”ב, אירופה ורחבי העולם. השנה בקולומביה ישראל השיקו קו מוצרים מיוחד לקיץ תחת המיתוג Omni Shade, קו אופנה המותאם במיוחד לקיץ הישראלי, בטכנולוגיה ייחודית להגנה מקרני השמש.

הייחוד של המותג הוא שכל המוצרים ערוכים לחסום את קרני השמש המזיקות UV מלהגיע אל העור ומאפשרים שעות פעילות רבות יותר תחת השמש. כמנהלי הפעילות הדיגיטלית של המותג בארץ עמדנו בפני האתגר של החדרת מותג מוצרים חדש לשוק המקומי עם יעדי זמן מוגדרים מאוד על מנת שלא לפספס את חלון הזמן לקראת עונת הקיץ.

אז איך מחדירים מותג חדש בדיגיטל ומעוררים מודעות צרכנית?

בשלב הראשון ביצענו חקר שוק אינטרנטי מקיף, על מנת ללמוד לעומק את הזירה באופן כללי כמו גם את המצב הנוכחי לקראת הקיץ. לאחר מכן ביססנו:

  • הגדרות לקהל היעד
  • מסרים מותאמים
  • תמהיל מדיה
  • מערך שיווק אוטומטי מסונכרן CRM
  • חיבור למערך אנליטי דינאמי

קולומביה ישראל קמפיין דיגיטלצילום מסך עמוד נחיתה של הקמפיין

הגדרות קהל יעד, גיבוש מסרים ותמהיל מדיה הם שלבים הכרחיים לפני כל קמפיין. כפועל יוצא, כל אלו קיבלו כמובן את היחס הנדרש ונעשו ברצינות וביסודיות. אולם בקמפיין כזה, המשלב החדרת מותג חדש כמו גם ממשוק בין און-ליין לאוף-ליין (חנויות פיסיות, קמפיינים בעיתונות ובשלטי חוצות וכיו”ב) ההצלחה למעשה תלויה בשני הפרמטרים האחרונים: סינכרון בין מערך השיווק האוטומטי לבין מערכות ה-CRM מחד, וחיבור למערך אנליטי דינאמי בדוק בכל רגע נתון את ביצועי הקמפיין מנגד. שני הפרמטרים הללו אפשרו לנו למקסם את ביצועי הקמפיין ולבצע אופטימיזציה בזמן אמת בהתאם להתנהגות הצרכנים.

קולומביה ישראל קמפיין פייסבוק
דמו של מודעת פייסבוק

הגדרת היעדים

בקמפיין החדרת מותג חדש חשוב להגדיר את היעדים בצורה הנכונה. לכן בקמפיין זה הגדרנו אותם כיעדי איכות ברמת החשיפה און-ליין/ אוף-ליין. כמו כן נקבעו יעדים ברמת המעורבות (Engagement) תוך כדי מדידה של חשיפת המותג ברשת האינטרנט כולל את הפעילות ברשתות חברתיות.

תוך זמן קצר ראינו עלייה בתנועה והגענו ליעדים שהצבנו. החשיבות בקמפיין כזה היא בראש וראשונה גיבוש אסטרטגיה שיווקית ( בגדול – למי פונים, איך ואיפה) ושנית מעקב רציף המאפשר תיקון ודיוק בזמן אמת:

הגדרת יעדים בקמפיין דיגיטל

לסיכום, במותג כמו קולומביה ישראל המשלב גם פעילות שיווקית אוף-ליין ומכירות און-ליין/אוף ליין יש חשיבות עצומה לממשוק שתי הפלטפורמות באמצעות מערכות CRM על מנת לקבל את התמונה המלאה ולדעת מה המקור של כל תנועה בקמפיין. אנחנו תמיד שמחים להיות שותפים בפרוייקטים מרתקים של לקוחותנו שמאתגרים אותנו לחשוב מחוץ לקופסא ולתכנן מהלכים שיווקיים מדוייקים שיביאו את התוצאות הדרושות ואף מעבר. 

זקוקים לייעוץ בהשקה של מוצר או מותג חדש בישראל או בשוק חדש ברחבי העולם? 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content