MXI – שיווק בדיגיטל

המקפצה שלך להצלחה – על חשיבותה של סוכנות דיגיטל לעסק שלך

בעידן הדיגיטלי של ימינו, אין אדם – פרטי או בעל עסק – שלא נמצא, בדרך זו או אחרת, באינטרנט. מכאן שגם השיווק והפרסום ברשת הם הכרחיים להצלחה וגדילה. אבל לעשות את זה נכון ויעיל זו עבודה לכל דבר הדורשת ידע וניסיון. פה נכנסת לתמונה סוכנות שיווק דיגיטלי שהפכה עם השנים לכלי יעיל ביותר לקידום עסקים וחברות, הרחבת הלקוחות, ושיפור המכירות. במאמר זה נסביר מה הם השלבים החשובים לכל עסק שמעוניין להצליח בעולם הדיגיטלי.

חשיפה ברשת

אם אתה לא שם – אתה פשוט לא קיים. אם פעם חברות עוד יכלו להסתמך רק על אמצעי הפרסום המסורתיים דוגמת טלוויזיה, רדיו ועיתונות, היום אתה לא יכול להרשות לעצמך שלא לפרסם באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט. האינטרנט כבר מזמן הפך לאמצעי העיקרי – אם לא היחידי – בכל הקשור לחיפוש מידע ורכישה של מוצרים. לכן חברות חייבות להיות ברשת ולהיראות אטרקטיביות לצרכנים. נכון, כולנו (כמעט) יודעים איך לפרסם פוסט בפייסבוק או להעלות תמונה לאינסטגרם, אבל לדעת איך לבלוט בין אינסוף הפוסטים והתמונות – זה כבר מצריך ידע מקצועי, כזה שלרוב ניתן למצוא אצל סוכנות דיגיטל בעלת ניסיון.

 

יצירת תוכן

אחרי שהבנו שחייבים להיות ולבלוט ברשת, נשאלת השאלה: כיצד? במילה אחת: “תוכן”. לא סתם נאמר “התוכן הוא המלך” (Content is King). תוכן איכותי, בעיקר ברשתות החברתיות, הוא מרכיב חיוני באסטרטגיה הדיגיטלית של כל חברה. הוא משפר את אמיתות המותג, מעניין את הקהל המטרה, ומביא לתוצאות חיוביות במכירות. עם זאת, לצד האיכות לא פחות חשובה גם הכמות; תכנון גאנט אירועים הוא חלק מהתהליך שבו נחשב כמה פוסטים יפורסמו ברשתות החברתיות, באילו פלטפורמות, ובאילו נושאים. זהו תהליך שדורש מחשבה אסטרטגית ותכנון מראש, והוא יכול לסייע לחברה לשפר את יעילות הפרסום ולשמור על איכות התוכן.

על חשיבותה של סוכנות דיגיטל לעסק

בחירת פלטפורמה

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק, לינקדאין ועוד – בימינו לא חסרות רשתות חברתיות. אבל לכל אחת מהן סגנון משלה, ומכאן שגם ייעוד משלה. סרטון ביוטיוב לא יראה כמו סרטון בטיק טוק, והתוכן שנפרסם בלינקדאין יהיה שונה לחלוטין מזה שנפרסם באינסטגרם. הכל תלוי בקהל היעד שלכם. חשוב לדעת איזה פוסט מתאים לאיזו פלטפורמה, באיזו תדירות כדאי לפרסם ולא פחות חשוב – באיזו פלטפורמה כדאי לכם להשקיע ובאיזה לא. כל אלה הן שאלות חשובות שסוכנות דיגיטל עם ניסיון תוכל לסייע במתן תשובות.

הגדלת קהל הלקוחות

נכון, כולם נמצאים באינטרנט. אבל אתה, כעסק, לא באמת רוצה להגיע לכולם. אתה רוצה להגיע לקהל היעד שלך, ולא לבזבז זמן וכסף על אנשים שאינם לקוחות פוטנציאלים שלך. אז איך עושים את זה? דרך אחת מקובלת היא על ידי טירגוט אנשים (מהמילה באנגלית Target). כל אחד מאיתנו משאיר ברשת “תביעות אצבע” דיגיטליות; אנו מציינים פרטים אישיים על עצמנו, כגון גיל, מקום מגורים, תחומי עניין. כל אלה (ועוד) הם פרטים שניתן לנצל כדי לפרסם את התוכן שלנו רק למי שמבחינתנו רלוונטי. לדוגמא: אם לי יש חנות לבגדי נשים בבאר שבע, ארצה שהמודעות שלי יגיעו בעיקר לנשים שגרות בבאר שבע והאזור, שהרי הסיכוי של מישהי שגרה בנתניה לנסוע במיוחד עד באר שבע עבור הבגדים שלי הוא קלוש. לשם כך נדרשת הבנה מעמיקה כיצד בונים קמפיינים ממומנים בגוגל, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות, במטרה להגיע לקהלים מדויקים.

הכנת אסטרטגיה ממומנת

סוכנות דיגיטל מקצועית מייעצת לחברה איך נכון לפתח אסטרטגיה מותאמת אישית, המתבצעת בהתאם לצרכי הקהל הרלוונטי לך ולתחרות בשוק. זה כולל בניית מסרים ממומנים, בחירת פלטפורמות אונליין נכונות, וייעוץ בנושאים כמו פרסום במנועי חיפוש (SEO) כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של התוכן שלך.

ניתוח נתונים ומדידה

ברגע שהפרסום שלך דיגיטלי – הוא מדיד. במילים אחרות: יש נתונים להכל – כמה אנשים נחשפו לפוסט שלך, כמה אנשים הקליקו על המודעה שלך, כמה אנשים צפו בסרטון שלך וכמה זמן צפו, ועוד ועוד. אבל איך מגיעים לכל הנתונים האלה? ומה עושים איתם? בדיוק בשביל זה מומלץ להשתמש בשירותים של חברת שיווק דיגיטלי מקצועית, אשר יודעת כיצד לאסוף את כל הנתונים הרלוונטיים, להסיק מהם מסקנות ולהבין מה עובד, מה לא עובד, ולפי זה להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלך כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

 

קשר אישי ואמיתי עם הלקוחות

בסופו של דבר – כולנו אנשים. גם אתה, כלקוח, מעוניין לקבל יחס אישי, לצד המקצועי. סוכנויות דיגיטל מצליחות (לא כולן, צריך לומר) יודעות את זה, ולכן משקיעות הרבה זמן ומשאבים גם ביצירת קשרים אישיים ואמיתיים עם לקוחות באמצעות פלטפורמות חברתיות, דואר אלקטרוני, מערכות תמיכה מקוונות ובעיקר זמינות. אלה דברים שלבעלי עסקים, לרוב, אין זמן ופניות עבורם. והם חשובים. לכן מומלץ לתת לחברה מקצועית לטפל גם בקשר האישי עם הלקוחות, מה שכנראה ישפר את החוויה שלהם וישמר אותם כלקוחות קבועים עבורך.

לסיכום: אמנם (כמעט) כולם משתמשים בעיקר באינטרנט כדי לפרסם ולשווק את עצמם, אולם שיווק דיגיטלי הוא תחום מורכב שדורש ניסיון רב וידע מקצועי. לא בכדי נפתחו בשנים האחרונות קורסים רבים לשיווק דיגיטלי כפטריות לאחר הגשם. כולם מבינים שמדובר במקצוע של ממש, וכל בעל עסק שחוסך בו – קרוב לוודאי ייצא מופסד, בסופו של דבר. אז אם יש לכם עסק ואתם רוצים להצליח בגדול, ממליצים לכם לפנות אל סוכנות דיגיטלית כמונו (MXI), חברה עם ניסיון של מעל 18 שנה ולקוחות גדולים במגוון תחומים. ביחד ניקח אתכם לפסגות חדשות ונגדיל משמעותית את הרווחים שלכם.

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

Skip to content