פרסום בפייסבוק מעניק את היתרון האדיר למפרסם למצוא בדיוק את הקהל אליו הוא מעניין לפנות. מיקוד על-פי מגדר, גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי ואזור גיאוגרפי מאפשרים ליצור פרופיל מדויק של קהל היעד ולמקסם את התועלת והאפקטיביות של מסע הפרסום. מערכת הפרסום של Facebook Ads מאפשרת גם לפנות לחברים של חברים, אנשים שאינם מחוברים לדף העסקי או דווקא כאלו שכן עשו לייק לדף וכיו"ב על מנת לתפור קמפיין פרסומי מדויק למידות השיווקיות של העסק. הנעה לפעולה
שם איש הצוות וקצת טקסט על עבודתו
מנהל פרויקטים, או כמו שאני אוהב להגדיר את זה: מנהל הדיגיטל של הלקוח. בוגר קורס מקצועי במכללת ג'ון ברייס ו- 4 שנות לימודי הנדסה במכון הטכנולוגי חולון,
עם התמחות בניהול פרויקטים ו BIG DATA וכן הסמכות מבית Google, ביניהן Google Adwords & Google Analytics
גרף המחשה
הסבר קצר על הנתונים הסבר קצר על הנתונים הסבר קצר על הנתונים הסבר קצר על הנתונים הסבר קצר על הנתונים הסבר קצר על הנתונים