MXI – שיווק בדיגיטל

העלאת פוסט לפייסבוק

אז מתי באמת הכי מומלץ להעלות פוסט בפייסבוק ?

בפייסבוק כמו בחיים בכלל, אין ספק שהכל זה עניין של טיימינג. אנחנו במקסי-סייט מנהלים דפי פייסבוק רבים למען לקוחותינו ובמשך הזמן, תוך ניסוי ותהייה הצלחנו לגבש כמה תובנות לגבי מתי יהיה הכי נכון להעלות פוסט חדש לפייסבוק.

הפוסט שהגיע ל 67,000 לייקים אורגנים

כל מי שמנהל דף עסקי של עצמו או לקוח אחר, צריך לדעת כי תזמון נכון הוא קריטי על מנת שהפוסט יצליח לממש את הפוטנציאל המלא שלו, כמו שבצפייה בטלוויזיה יש את שעות הפריים טיים שהפרסומות שם יקרות יותר מכיוון שהן מגיעות לקהל גדול יותר, כך בדיוק גם בפייסבוק, יש את זמני השיא שיגרמו לפוסט שלך לקבל מעורבות / אינגייג’מנט (Engagement) גבוה יותר ובכך יש לו את הפוטנציאל להגיע לקהל גדול יותר (Reach) וככל הנראה לזכות ביותר לייקים ושיתופים.

לנושא הזה יש לא מעט מחקרים (בעיקר בחו”ל), אבל גם בארץ ויש לא מעט כלים נהדרים שיכולים לספק לכם טיפים טובים כיצד להגיע לתוצאות הרצויות בניהול דף הפייסבוק שלכם, אז כדי לענות על השאלה מתי הוא הזמן האידיאלי צריך קודם כל לשאול: מתי כולנו גולשים בפייסבוק? והאם יש זמן שבו אנחנו נוטים יותר לייצר אינטראקציה עם כל המידע שאנחנו נחשפים אליו?

כאשר אנחנו בוחנים דפי פייסבוק עסקיים, רוב שעות הפרסום שלהם מגיעות בזמן שהעסק פעיל, כלומר בעיקר בשעות הבוקר לכל המאוחר אחרי הצהריים המוקדמים, הטווח פה הוא בערך מ-09:30 בבוקר ועד 16:30 אחרי הצהריים, אך כדאי לשאול, האם הקהל שלנו נמצא בפייסבוק בשעות האלה או שהוא בעבודה ולכן הוא לא ייחשף לפוסטים ולפרסומים שלנו?

למה ואיך פייסבוק בחרו בקמפיין הזה כ CASE STUDY בינלאומי

 

כאשר בחנו מחקרים מחו”ל, מחקרים בארץ וכמובן ראינו שעם ביצוע קמפיינים בפייסבוק, ערכנו ניסיונות עם דפי פייסבוק של לקוחותינו, אנו חווינו תוצאות שונות מהלקוחות שלנו, הגענו לתובנה כי אין תשובה נחרצת אחת ונכונה, אך בהחלט יש זמנים טובים יותר וזמנים טובים פחות לפרסם ברשתות החברתיות, אך לפני הכל אתם צריכים לשאול מי אוכלוסיית היעד לעמוד? האם אלו בני הנוער, סטודנטים או שיש לי קהלים רחבים שמקיפים את כלל האוכלוסייה?

הטיימינג הנכון

ראיתי לא מעט מחקרים שמראים שהשעות הטובות ביותר לפרסם פוסט הוא בשעות הערב המוקדמות, אך נראה שבישראל לא כך הוא המצב. גם בשעות הבוקר המקודמות, הסיכוי שהפוסט יגיע לחשיפה גדולה הוא נמוך מכיוון שרוב הקהל שלנו נמצא בעבודה ועדיין עסוק במטלות שקשורות לעבודה שלו.
אז בואו נגיע ישירות לעניין. יש שני זמנים עיקריים בהם הפוסט יהיה עם אחוזי חשיפה גדולים יותר, החלון הראשון הוא בשעות הצהריים בין 14:00 – 16:00. הסיבה ששעות אלה אפקטיביות יותר הן מכיוון שהאפקטיביות של אנשים בעבודה יורדת קצת משעות הבוקר והם מחפשים עיסוקים אחרים ובורחים קצת ממבול הדואר האלקטרוני שלהם, ואין מקום יותר קל לברוח אליו מאשר הפייסבוק, לכן נצלו את זה אם אתם מנהלים עמוד פייסבוק חכו לצהריים, מבטיחים לכם שלא תתחרטו.

אך צהריים זה לא הזמן היחיד בו תצליחו לייצר אינטראקציה גבוה עם הקהלים שלכם, החלון הנכסף השני הוא בין השעות 18:00 עד 20:00, כאן זה נראה לנו די ברור למה אלה שעות מעולות, אנשים בדיוק מסיימים את יום העבודה ורצים לפייסבוק להתעדכן בכל מה שהם חושבים שהם הפסידו בשעות העבודה. חשוב מאוד להבין כי אין אמת אחת נכונה בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק ואת הנתונים הכי טובים אתם יכולים להוציא בעצמכם דרך ה- insights (תבונות) שפייסבוק מספקת לכם בכלי ניהול הדף הנהדר שלה, שם תוכלו להבין הכי טוב מי הקהל שלכם? מתי הוא נוטה יותר לעשות לכם לייקים או לשתף אתכם, כאשר העמוד העסקי שלכם בפייסבוק ייצבור מספיק קהל, אתם תעלו מספר פוסטים ותבצעו מספר פרסומים, רק אז יהיה למערכת של פייסבוק קצת יותר מידע אודות העמוד והקהל אליו אתם פונים, כאשר תתחילו לחקור לעומק את הנתונים שהתקבלו אנחנו מבטיחים שתמצאו תובנות שיעזרו לכם למקסם את הנוכחות של העסק שלכם בפייסבוק בפרט וברשת בכלל.

טיפים נוספים לפוסט מנצח!

אבל כמובן שלא רק התזמון הוא הדבר החשוב ביותר, בכל הנוגע לפרסום ברשתות החברתיות, אל תשכחו כמובן להעלות תוכן איכותי כזה שייתן לגולשים שלכם ערך, כי ברשת אין ספק שהתוכן הוא המלך! בנוסף, תשקיעו עוד כמה דקות טובות, לבחור תמונה איכותית, כזו שתצליח למשוך את העין בין כל מבול המידע שיש שם, על התמונה להיות באיכות טובה, לא פחות חשוב גדולה! ברוחב של 1200 פיקסלים ובגובה מינימלי של 600 פיקסלים. אתם יכולים להעלות את אותו הפוסט כל פעם עם תמונה אחרת ותראו שהתוצאות שונות, אז חשוב לזכור לא להזניח את תהליך בחירת התמונה הנכונה, הטיפ האחרון שלנו להיום הוא גיוון, תנסו להיות יצירתיים ולהעלות פוסטים מסוגים שונים, פעם עם קישור לכתבה, פעם סרטון ופעם עם תמונה מצחיקה, תשתדלו לא לשעמם את הקהל שלכם, תנסו לגרות אותו ולהפתיע אותו כל פעם מחדש, זה הסוד לניהול עמוד פייסבוק מצליח.

אתם מוזמנים לשדרג את הפייסבוק שלכם!

אנחנו במקסי-סייט מנהלים דפי פייסבוק רבים ומתמחים בקידום ושיווק באינטרנט, אם אתם רוצים למקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם ברשת, לקבל יותר עוקבים ונוכחות ברשת, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולהגדיל משמעותית את כמות הלקוחות שלכם. אז אל תחכו ותצרו אתנו קשר עכשיו.

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

Skip to content