איל"ן והמשחקים הפאראלימפיים – למקסם את חשיפת המותג
הגדלת החשיפה למותג בתוך זמן קצר
אנו במקסי מלווים את עמותת איל"ן לכל אורך השנה ודואגים ליצירת תכנים, פרסומם, התאמה לקהלי יעד, יצירת קמפיינים ייעודיים ועוד. בסוף אוגוסט 2024, כידוע, יצאו לדרך המשחקים הפאראלימפיים בפריז, אירוע חשוב מאד עבור עמותת איל"ן, במיוחד מכיוון שכמה מהספורטאים המובילים בנבחרת הישראלית התאמנו במתקנים של איל"ן. חשבנו על הדרך כיצד למנף אירוע בינ"ל שנמשך 11 יום, בהתאם למטרות הלקוח וכדי למקסם את החשיפה שלו.
האתגר
הגדלת החשיפה למותג של איל"ן, כך שיגביר את העניין בקרב תורמים ומשקיעים פוטנציאלים.
התמודדות עם ריבוי תכנים בזמן אמת
פרסום תחת מגבלות של זכויות יוצרים
הדגשת חלקה של איל"ן בהצלחות הנבחרת הישראלית
הפתרון
נדרשה עבודת הכנה למול איל"ן וכן גופים אחרים בניסיון להכין תכנים מבעוד מועד, בידיעה שלא הכל צפוי (אף אחד לא יודע מה יהיו הישגי הספורטאים בענפים השונים), כמו גם מינוף התכנים הבולטים בזמן אמת.
פרסום בכל הפלטפורמות של הלקוח (עברית + אנגלית)
פרסום התכנים גם באתרים אחרים ובעיתונות הדיגיטלית
שיתופי פעולה עם גופים גדולים לשם הגדלת הפרסום והחשיפה
התוצאה
בהשוואה לחשיפה שלה זוכים בשגרה מרבית התכנים של איל"ן בסושיאל, אין ספק שהתכנים הקשורים למשחקים הפאראלימפיים זכו להצלחה מסחררת, הן מבחינת החשיפה והן מבחינת המעורבות מצד הגולשים.
המשחקים הפאראלימפיים היו הזדמנות מעולה שבה הוכחנו לעמותת איל"ן שיש על מי לסמוך מבחינה מקצועית, ובטווחי זמן קצרים.
למעלה מ-63,000 חשיפות ו – 220 שיתופים לפוסט בודד בפייסבוק בלבד
גידול בכמות העובדים והמתנדבים בבית מליכסון, השייך לעמותת איל"ן
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.