MXI – שיווק בדיגיטל

איזו מערכת CRM מתאימה לך?

איזו מערכת CRM מתאימה לך?
המושג CRM הפך לצורך ולא לאפשרות עבור חברות רבות, וכאשר חושבים על CRM, המערכת הגדולה והמפורסמת שבהן היא סיילספורס, נכון היא מתקדמת מאוד, מתוחכמת מאוד אך גם יקרה מאוד, לכן עד שתוכלו לאפשר לחברה שלכם להכניס מערכת כמו סיילספורס, כדאי שתתחילו עם מערכת קטנה וחכמה שיכולה להתחיל לקדם את החברה שלכם בכל תהליכי השיווק, מכירות ושירות ללקוחות שלכם.

למה זה נועד?
מערכות CRM נועדו לשרת את החברה, כדי שיהיה לנו קל לנהל את הפניות החדשות שנכנסות אלינו, אם באמצעות האתר, טלפון או הטפסים בפייסבוק, הן משמשות ככלי ארגוני לשמירה על נתונים, למתן שקיפות לכל חלק בארגון שהטיפול בלקוחות רלוונטי עבורו, כל מידע אודות כל לקוח וכל פניה מתועד, כך שזה מאפשר בדיקה בכל נקודת זמן כדי לראות שהחברה אכן פועלת כראוי.

למה לי אוטומציה עכשיו?
זה גם מאפשר ביצוע פעולות אוטומטיות באמצעות מערכות אוטומציות פנימיות בתוך המערכות ומחוצה להן, ע”י כך לחסוך בזמן וכסף, כמו גם לייעל את הפניות אל לקוחות קיימים וחדשים באמצעות מערכות דיוור ושליחת מסרונים, אפילו צ’אטבוט שמותקן באתר, הצ’אטבוט יכול לספק מענה לשאלות ולקבל מהגולשים משוב ישירות מהאתר.
אם אתם מפרסמים בגוגל או פייסבוק ואתם מפעילים טפסים מיוחדים לקליטת הפניות של לקוחות פוטנציאלים, כדאי לרכז את כולם במקום אחד, ליצור “פאנלים” שהם תהליכי מכירה, כדי שתוכלו לדעת מהיכן הגיעו, מי ומתי יוצרים איתם קשר ומהם אחוזי ההמרה של כל מקור לידים / פניות.

לאיזו חברה זה מתאים?
זה לא משנה אם החברה שלך היא חברת טכנולוגיה, אתר מכירות, חינוך, אם סוכנות פרסום או עסק קטן, כל חברה שרוצה לבצע תהליך שיווקי ומכירתי נכון צריכה לעשות שימוש במערכת CRM כדי שהיא תוכל לשמור את נתוני הלקוחות, לפנות אליהם בצורה שנכונה להם, לקדם את מטרות החברה ולהתקדם מבחינת ביצוע המטרות שלה ולהצליח בתחום בו היא פועלת.

תוודאו שמערכת ה CRM שלכם לא עוצרת בדיוור בלבד, כדאי שהיא תכלול אפשרות של מיון הפניות של לקוחות חדשים, אפשרות של שיוך כל לקוח למספר קבוצות, אפשרות הטמעת תגיות לכל לקוח כך שתוכלו לבצע סגמנטציה מלאה וטובה.
שתוכלו לשלוח מסרונים, לבצע אוטומציה בתוך המערכת כדי לחסוך זמן ולא להיות תלוי במערכות אוטומציה חיצוניות ובעלות נוספת.
שתוכלו לקבל התראות למייל ובתוך המערכת כדי שמספר מחלקות בחברה תוכלנה להתנהל כל אחת לפי צרכיה, כמובן לאפשר מספר משתמשים ורמות מסוימות בתוך הארגון, כדי שתתאפשר הירארכיה ניהולית תקינה.

מספר אפשרויות למערכת CRM:
נתחיל כמובן ממערכת ה CRM שלנו Auto-maxi – כל לקוח שמעוניין לרכז את הפניות שלו במקום אחד, ליצור תהליכי מכירה ושלבים שיכולים לשפר את מערך המכירות שלכם, כמו גם לתת למחלקת הניהול והשיווק כלים מתקדמים אשר מעלים אותה ומשפרים את הערך לחברה כמו גם ללקוחות שלה.

יש את המערכת הידועה של סיילספורס, שנחשבת המרצדס של מערכות ה CRM, אך תישאלו את עצמיכם אם החברה יכולה להרשות לעצמה מערכת גדולה ויקרה זו? מהם הדרישות של החברה? כי אולי מערכת קטנה, חכמה וזריזה יותר יכולה להתאים לפחות לשנים הראשונות.

מערכת ZOHO CRM – מערכת ביניים שהתחילה בתור תוסף לאתרים, אך הפכה למעשה למערכת און-ליין

מערכת ישראלית – BMBY, המערכת נולדה כדי לתת מענה לחברות תיווך הנדל”ן, הפיתוח שלה עברה התאמה לעולם הלידים וכעת היא מגדירה את עצמה כמערכת CRM

קראתם מספיק? צרו קשר

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

Skip to content