סופר קלוור הוא מותג חדשני בתחום החינוך, המפעיל סניפים ללימודי מתמטיקה והעשרה לילדים ונוער. כשהגיעה אלינו, לא הייתה לחברה תשתית שיווקית כלל – אך היה חזון ברור וצורך אמיתי בחדירה מהירה לשוק. בעזרת אסטרטגיה ממוקדת, יצירה חכמה של תשתיות שיווקיות ופרסום מדויק – הגענו יחד למצב שבו 7 סניפים מולאו, המודעות זינקה והמותג התייצב בשטח.
האתגר
המותג עמד בתחילתה של דרך – ללא נוכחות שיווקית, בלי תשתיות דיגיטליות ועם צורך קריטי ביצירת אמון והכרה בשוק תחרותי.
השקת מותג חדש לגמרי והגברת מודעות בשוק רווי בניית תשתית דיגיטלית מאפס תוך חיבור לכלי מדידה מתקדמים
התאמת המסרים למגוון קהלים בשפות שונות
פרסום אפקטיבי לפי מיקומים גאוגרפיים (סניפים)
יצירת קמפיין לידים אפקטיבי – מבלי לחרוג מהתקציב
הפתרון
ב-MXI יצרנו מהלך שיווקי כולל – החל מהאסטרטגיה והמיתוג, דרך הפלטפורמות הדיגיטליות ועד לניהול המדויק של הקמפיינים. כל פעולה נבנתה סביב המטרה העסקית: למלא כיתות.
הקמת תשתיות דיגיטליות ומערכות מדידה לכל סניף
בניית אסטרטגיה שיווקית ייעודית לעולמות החינוך
עיצוב גרפי, חוברות שיווק וקירות מיתוג פיזיים לסניפים
קמפיינים רב-שפתיים (עברית וערבית) עם התאמה גאוגרפית
יצירת קמפיין לידים ממוקד שהתאים זמינות ומיקום בזמן אמת
התוצאה
המהלך הביא לתוצאות מדידות וברורות – הן ברמת ההרשמות בפועל, והן בנוכחות המותג בשוק. הכיתות התמלאו, והמותג הפך להיות שם מוכר בתחום החינוך.
מילוי 7 סניפים פעילים תוך עמידה בתקציב
למעלה מ-700 לידים איכותיים מכלל המוצרים
פתיחת 7 כיתות ללימודי מתמטיקה בשפה הערבית
חיזוק משמעותי של המותג בקרב קהל ההורים דוברי הערבית
ממשוק טפסי לידים עם מערכות אוטומטיות ביותר מ-10 נקודות שונות
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.