MXI – שיווק בדיגיטל
אנו במקסי מלווים את רשת המלונות של קלאב הוטל במשך מספר שנים.
כחלק מהפעילות התבקשנו להגדיל מכירות לקראת חודשי הקיץ ולבצע חיזוק מיתוגי לקהל המשפחות בישראל.
הוקם קמפיין ייעודי למגזר הערבי בשיתוף פעולה עם הדמות "פאוזי מוזי", המוכרת מאוד בקרב ילדים ומשפחות בחברה הערבית. הפעילות כללה את השלבים הבאים:
פילוח קהלים ייעודי: שימוש ברשימות מותאמות של רוכשים עבר דוברי ערבית ומעקב אחרי משתמשים שיצרו אינטראקציה עם עמוד הפייסבוק הערבי של המלון.
תוכן מותאם: פיתוח תוכן פרסומי בשפה הערבית, עם דגש על מסרים המותאמים לערכים משפחתיים ולחוויית האירוח הייחודית של קלאב הוטל אילת.
עמוד נחיתה ייעודי: הוקם עמוד נחיתה בערבית, מותאם לחג הקורבן, כולל הטבה מיוחדת עם קוד קופון רלוונטי.
קמפיין טראפיק: קידום ממומן לעמוד הנחיתה לצורך הגדלת נפח הגולשים והמרות פוטנציאליות.
עשרות רכישות ישירות מהקמפיין הייעודי לחברה הערבית תוך זמן קצר.
חשיפה רחבה ומדויקת לקהל היעד בתקופה בעלת ביקושים גבוהים.
הנחת תשתית שיווקית להמשך פעילות מול החברה הערבית – כולל עמוד פייסבוק, קהלים מותאמים ועמודי נחיתה מתורגמים
מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.
הגדלנו את החשיפה למותג במעל 39 מדינות, לקהלים חדשים וגם לקהלים קיימים.
כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.