MXI – שיווק בדיגיטל

שיווק בפייסבוק: 5 צעדים משלימים ליצירת פוסטים

איך מנהלי שיווק ותוכן, יכולים ליצור תוכן איכותי ומעולה שיעלה את הערך של העמוד העסקי ?

הביקוש לתוכן לא מסתיים אף פעם. ולדעת איך לכתוב – זהו ללא ספק אחד הכישורים החשובים לכל מי שמתעסק בשיווק. קשה שלא לשים לב שהרשתות החברתיות מוצפות בתכנים, ולמעשה הפכו לערוץ הטלוויזיה החדש. לכן, כיום חשוב יותר מתמיד להשקיע ולבלוט בשטח על ידי יצירת תוכן איכותי ברשתות החברתיות.

אז איך מגדלים נוצות טווס בזירה הדיגיטלית?
יצאנו לקטלג ולנתח מאות נוצות טווס של חברות, מותגים ואנשים בפייסבוק כדי להבין איך יוצרים את הפוסטים המעולים – ואיך מנהלי שיווק ותוכן, יכולים ליצור תוכן איכותי ומעולה שיעלה את הערך של העמוד העסקי. להלן הממצאים:

1. להכיר את קהל היעד
חברות וארגונים הם כבר מזמן הרבה יותר מגופים מופשטים. בעידן הרשתות החברתיות, אלה מדברים איתנו על בסיס יומיומי ובטון אנושי. לכן, איסוף מודיעין על קהל היעד הוא הכרחי, או במילות מקסי הגיע הזמן לארוב לטרף. גיל, מגדר, תחום עיסוק ותחביבים הם רק חלק מהדברים שניתן ללמוד על האנשים שצפויים לפגוש את המותג בפייסבוק. נצלו את ההזדמנות הזו כדי לדבר עם הקהל בשפה שלו, לעורר רגש וליצור קרבה.

2. צורות שונות לתוכן
תמונה, טקסט או וידאו. התוכן בפייסבוק יכול לבוא בשלל צורות וכדאי לבדוק חדשות לבקרים מהי צורת התוכן שמביאה הכי הרבה מעורבות, וכיצד היא בנויה. ניתן לראות שלגבי תכנים ויזואליים, במדיה החברתית יש קונצנזוס – כמעט בכל עמוד עסקי נוכל למצוא פוסט עם תמונה.

3. תזמון
אז מתי קופצים על הטרף?
סוגיית הזמן הנכון לפרסום יכולה להיות קריטית לחברות וארגונים רבים. כדאי לפרסם פוסט בימים ובשעות שבהן כמות המשתמשים בפייסבוק היא בשיא. ניתן לגלות זאת ולהוציא נתונים ב-Instights של העמוד.

רוצה לדעת מדוע אינסטגרם ופייסבוק בחרו את הקמפיין הזה
כ CASE STUDY עולמי?

4. למכור OUT רגש IN
הגיע הזמן שנגיד את זה: אנשים שונאים פרסומות, ועושים מאמצים גדולים כדי לא לראות אותן. מנהל הדיגיטל בפייסבוק צריך לדעת להתאים עצמו ואת המותג לפלטפורמה, ולהתמקד בערך שהוא מספק לגולש, תוכן מועיל ומרגש. כך שהכנסת פרסומת פעם בכמה זמן, יכולה להתקבל בהבנה מצד קהל היעד.

5. RTM – שיווק בזמן אמת
לרכב על גלים ברשת יכולים להיות בינגו עבור מותגים רבים.
כשמשהו חם קורה, למשל עדר במנוסה, זה הזמן להצטרף לחגיגה.

אירועים שמעסיקים את הרשת בדרך כלל לא יהיו קשורים באופן ישיר למותג, עם קצת יצירתיות ניתן יהיה לקשר למותג וליצור עניין רב סביבו. נוצרו אלפי תמונות, ממים וסטטוסים בנושא. תכנים רלוונטיים שכאלה זוכים להרבה מעורבות (לייקים, שיתופים, תגובות) ומראים לקהל שאתם ערים ומעודכנים.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content