המכללה האקדמית גורדון –
שיווק דיגיטלי לציבור הערבי בצפון
המכללה האקדמית גורדון
המכללה האקדמית גורדון
מכללת גורדון לחינוך, הממוקמת בחיפה, זיהתה פלח אוכלוסייה חשוב אך לא ממומש – הציבור הערבי בצפון הארץ.
האתגר
עם כ-20% מהאוכלוסייה בישראל, מדובר בקהל יעד רלוונטי במיוחד לתחום לימודי ההוראה, אך כזה שלא קיבל ביטוי מספק במסרים הפרסומיים בעבר. השאלה הייתה: איך מדברים אל הקהל הזה באמת – בצורה אותנטית ומכבדת – ומביאים תוצאות?
ע
הפתרון
הקמת קמפיין ייעודי למגזר הערבי עם בחירת קהלים מדויקת מאוד.
ב ־ MXI בנינו מהלך שיווקי מדויק שפונה אל המגזר הערבי בשפה שלו – תרתי משמע.
יצרנו קריאייטיבים בערבית, עם ויז'ואלים מותאמים תרבותית, וכתבנו פוסטים שפונים ישירות לצרכים, לשאיפות ולשפה של קהל היעד.
כל המודעות הובילו לעמוד נחיתה מלא בערבית – מותאם לחלוטין הן לשונית והן חזותית – במטרה להרגיש עבור הסטודנטים העתידיים כמו בית.
התוצאה
עשרות נרשמים ליום הפתוח ולתוכניות ההכשרה של המכללה והכל בתוך זמן קצר.
הקמפיין הניב עשרות לידים איכותיים – ומתוכם נרשמו בפועל סטודנטים לתוכניות ההכשרה של גורדון.
המסר היה ברור: כשמדברים בשפה של הקהל – הוא מקשיב, מגיב, ונרשם.
זו הייתה תזכורת מצוינת לכך שלעתים דווקא 20% מהקהל, אם מתמקדים בו נכון, יכולים לייצר השפעה הרבה יותר גדולה מהמצופה.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.