הספר הינו מוצר פרימיום למנהלים בכירים ויזמים ומבוסס על ראיונות עם מנכ”לים מחברות מובילות כגון מיקרוסופט, אפל, גוגל,אינטל ויזמים מובילים כמו דב מורן ואראל מרגלית לצד יזמים חברתיים כמו עדי אלטשולר ואסף זמיר
האתגר
מכירת מוצר פרימיום יקר במונחי שוק ONLINE
ספר קריאה המיועד למנהלים ומנהלות בכירים
איך מגיעים לקהל יעד ממוקד מאוד ואיכותי
מהו תהליך הרכישה הנכון
הפתרון
בניית תהליך E-COMMERCE הבנוי ממספר שלבים העובד יחד עם תהליך אלניטיקה מתקדם הבודק כל יוזר במשפך השיווק.
ניתוח CRM קיים וממשוק למערכות הפרסום
בניית מיקרו המרות כגון זמן שהייה וגלילה
יצירת קהל מתעניינים באמצעות "2 פרקים ראשונים לקריאה" משפך שיווקי הבנוי ממעורבות >> תנועה >> רכישה
שילוב אוטמציה שיווקית מתקדמת בהתאם למיקרו המרות
התוצאה
תוך מספר ימים הודפסה מהדורה שנייה
שימוש נכון במשפך השיווק תוך התאמתו ברמה יומית בהתאם לניתוח האנליטיקה המתקדם הביא להדפסת מהדורה שנייה מהר מהצפוי.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.