MXI – שיווק בדיגיטל

תובנות וטיפים למיתוג ע”י תכנים לחברות בארץ ובעולם

ראיון קצר עם אלמוג , כיצד חברות משתמשות נכון בתוכן לשיווק וקידום ומודדות את ההחזר על ההשקעה.

 

1. מה האידאל שנמצא לנגד עינייך כאשר אתה יוצר תכנים למקסי וללקוחות?
ככלל, אני מאמין שתוכן שחברה או ארגון מעלים באתרים וברשתות חברתיות צריך להיות בעל ערך לגולש, גם אם מדובר בתוכן קצר בלבד, אנחנו רואים שזה מוסיף ומחזק את הקשר בין הגולש לחברה.

2. מה חשוב שיהיה מובנה בתוך התוכן?
ככל שהתוכן הינו בעל ערך אז הנכונות של הגולש לבצע מעורבות גדלה, לדוגמא בתוך מאמר איכותי או סרטון וידאו אני תמיד אמליץ שתהיה הנעה לפעולה מובנית אחרי שליש קריאה / צפייה ועוד אחת בסוף.

3. מה לדעתך בנוסף למתן ערך חשוב שיהיה בתוכן?
חשוב לדעתי לבנות את התוכן באופן קריא ופשוט ככל הניתן, להקפיד על כותרת מובנת וממוקדת (ולא CLICK BAIT), ליצור כבר בתחילת התוכן פנייה ישירה לקהל היעד, לדוגמא – “מנהלי שיווק הנה 5 טיפים קצרים לבניית תוכן איכותי ללינקדאין”
חשוב להתמקד במה שהקהל שלנו צריך ואיזה תוכן שלנו יוכל לעניין אותו.
למשל התוכן שריגש אנשים רבים: סיפור הצלחה של כרטיס אדי מגיע לאינסטגרם

4. מה פורמט התוכן שחידש והפתיע אותך לאחרונה?
בשנתיים האחרונות לינקדאין הולכת ומתפתחת כרשת חברתית עסקית עם כלים שיווקיים עוצמתיים, אחד הכלים האלו הוא LIVE EVENT, מניסיון שיש לנו עם זה, מגיעים לתוצאות של חשיפה ומעורבות טובות מאד, חשוב להקפיד על יום ושעה קבועים.

5. איך מתחברים למיתוג והראיה של החזר על השקעה ?
המותג שלך זה מה שאנשים אומרים עליך מהרגע שאתה עוזב את החדר, המותג חשוב מדי מכדי שרק אנשי השיווק יטפלו בו, לי חשוב שבפגישות על תכנים הקשורים במותג יהיה נוכח גם המנכ”ל וייתן את זווית הראייה שלו, חשוב לקבוע בתקציבי השיווק סכום אשר יוגדר לחשיפה וסכום אשר יוגדר לפרסום תלוי תוצאות, לדעתי תמהיל זה הוא המנצח.

8. מתי חברות ומותגים צריכות להתחיל בשיווק דיגיטלי?
כדי להתחיל בשיווק יש צורך שיהיה סיפור, לכל חברה וארגון יש את הסיפור שלהם, בניית הסיפור והעטיפה השיווקית שלו הם חלק בסיסי באסטרטגיה.
אחרי שמבינים את הערך ואת התועלות שלו לקהל היעד, מגדירים מטרות ורק אז מתחילים בשיווק.

9. טיפ לסיום ?
מבצעים בדיקת פוקוס מחדש אחת לחודש / חודשיים, לעצור ולבחון האם אנחנו משרתים את האסטרטגיה של החברה.
לא לרוץ עם כל המטלות, לעצור, לחשוב אם מה שאנחנו עומדים לעשות באמת משרת את האסטרטגיה.

Skip to content