לקוח B2B בינלאומי בתחום תעשיית המים, ללא פעילות דיגיטלית כלל הופך לחברה פעילה מאוד ברשת האינטרנט על מגוון פלטפורמות.
האתגר
להעביר חברת B2B גדולה מה Off Line ל On line.
להעביר חברת B2B גדולה לרשתות חברתיות ולקיים פעילות סושיאל בינלאומי
לפרוץ לשווקים חדשים בארה"ב ובאמריקה הלטינית
הפתרון
מחקר שוק מעמיק ופיתוח תהליך בלינקדאין ובפייסבוק
שימוש חכם בדאטה קיים – באמצעות שילוב וממשוק טכנולוגי של CRM ומערכות מידע פנימיות אשר קיימות כבר אצל הלקוח לפלטפורמות הסושיאל השונות
בניית רשת פרסונות לפי מיקום גאוגרפי, גודל חברה, תפקיד והשכלה
רתימת עובדי החברה להצלחת התהליך הדיגיטלי – בניית מערך שיווקי אשר בו לוקחים חלק עובדי החברה הצריך פיתוח תהליך שיווקי הכולל הדרכה והכוונה לכלל עובדי הארגון יחד עם בניית תכנית תוכן מקצועית ומדורגת
כתיבה ועיצוב פניות ממוקדות בעלי ערך מקצועי – כזה שיתאים לרשתות חברתיות ברמת הצבע והעניין אבל גם ישמור על רמת מקצועיות
התוצאה
גידול משמעותי בזמן קצר
גידול של 380% במדד העוקבים האיכותיים (אנחנו בודקים כל אחד ) בנכסים הדיגיטליים של החברה בתוך 3 חודשים
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.