
ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל
ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל – מנת להיות מוכנים, כדי להיות מוכנים, כך שבמידה ומגיע משבר, תהיו מוכנים ברמה טובה התחלתית לאתגר.
ניהול שיווק בשעת משבר – איך נכון להתנהל – מנת להיות מוכנים, כדי להיות מוכנים, כך שבמידה ומגיע משבר, תהיו מוכנים ברמה טובה התחלתית לאתגר.
שילוט אלקטרוני הוא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הצגת תוכן דינמי ואינטראקטיבי באמצעות מסכים דיגיטליים. אנחנו נתקלים בהם כמעט בכל מקום
בעולם הדיגיטלי המודרני, התחרות על תשומת הלב של המשתמשים באינטרנט הולכת וגוברת. כדי להתבלט ולמשוך קהל יעד רלוונטי, יש צורך באסטרטגית קידום אתר
כל חברות ה B2B רוצות לידים איכותיים בעולם העסקי התחרותי של היום, השגת לידים איכותיים עבור חברות B2B (Business to Business) היא משימה מורכבת אך חיונית. בניגוד לשוק ה B2C
דף עסקי? זה בסיסי! כל עסק שמכבד את עצמו חייב שיהיה לו עמוד עסקי בגוגל או דף עסקי בגוגל (או באנגלית: business profile). זה למעשה כרטיס הביקור שלכם, והדבר הראשון
שימו לב והיזהרו מחטיפת חשבון שלכם לאחרונה גוברים הניסיונות מצד האקרים להשתלט על עמודי סושיאל, לדלות מידע בנוגע לחשבונות פרטיים, לחטוף חשבונות עבור כסף (כופר) ואף לגנוב פרטי כרטיס האשראי.
בעולם העסקים של היום, הצלחתו של עסק אינה תלויה רק באיכות המוצר או השירות שהוא מציע, אלא גם (ואולי בעיקר) בדרך שבה הם מוצגים ומשווקים לקהל היעד.
קמפיין דיגיטלי לעידוד תרומות – כך תעשו את זה נכון לשכנע אנשים לתרום מכספם הוא אולי הדבר הקשה ביותר מבחינה שיווקית ומכירתית. אבל עם מעט יצירתיות, רגש וידע מקצועי בכלים
מינוף הדיגיטל כדי לבצע גיוס משאבים לעמותות לעתים לקוחות, שאינם עוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, פשוט לא מבינים איזה "אוצר" יש בעשייה שלהם, וכיצד ניתן לרתום אותו להגדלת חשיפה ולהשגת המטרות