השטיח המעופף היא חברת תיירות בינלאומית הפועלת בכמה מישורים: נופש בחו"ל, נופש בישראל ומחלקת תיירות נכנסת. לחברה היקף פעילות עצום, עם אלפי חילופי מיילים וטלפונים למוקד בכל רגע נתון ואתרי E-COMMERCE עם אלפי משתמשים ביום.
האתגר
סינכרון תהליך השיווק הדיגיטלי ומוקד המכירות הטלפוני בהיקף הפעילות העצומה של הלקוח
כיצד לעקוב אחרי כל הפניות בצורה שתאפשר דיוק בקמפיינים במצב של מאות מודעות רצות במקביל?
איך להגדיר את המיקום במשפך השיווקי של כל לקוח כאשר לא יודעים מהיכן הוא הגיע?
שיפור מסע גולש באתר E-COMMERCE מוביל.
הפתרון
פיתוח אלגוריתם ייחודי שהתבסס על חיבור מערך הטלפונייה למערך השיווק הדיגיטלי שמאפשר מעקב מדויק אחרי כל ליד וכל לקוח
במקרה הזה היה ברור שנדרש כאן תהליך של אוטומציה כדי לנהל בצורה אופטימאלית את שטף המידע המתקבל בחברה:
האלגוריתם מאפשר מעקב מדויק אחרי המקור של כל שיחה ופנייה, עד רמת הקמפיין והמודעה הספציפית
ניטור של קהל היעד וחלוקה נכונה לפרסונות המאפשר סגמנטציה מדויקת
התוצאה
גידול אדיר בהכנסות לעומת שנה שעברה
תהליך העבודה שפיתחנו והאלגוריתם שהטמענו הביאו לשינוי בתהליכי העבודה וגידול של 38% ברמת ROI:
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע"י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.