MXI – שיווק בדיגיטל

העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?

העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?

רוב השירותים והאפליקציות היום הן SAAS, לשיווק ב-SAAS כללים משלו, אז בואו נעבור עליהם!
משפך השיווק ב-B2B מורכב מ-4 תהליכים

1. מודעות –
מורכב מפעילות וקידום ברשתות, קידום במנועי חיפוש (SEO,PPC), רישום באינדקסים, Affiliate Programs.
התוכן שאותו מפרסמים יכול היות סקרים בקרב לקוחות – שיתוף בממצאים, Case studies,
לתת במה ללקוחות – טיפים והמלצות של לקוחות ללקוחות.
בניית תוכן אטרקטיבי, תוכן מגדיל מודעות, שיתוף בידע מקצועי של החברה –
בלוגים/מגזינים, מאמרים, הדרכות בתוך ומחוץ לרשת.
את התוכן מפיצים בכלי לתפוצה רחבה אך מטורגטת.

העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?

2. עניין –
בשלב זה אוספים פרטים לדטה בייס, בונים קהילות, ויוצר קשר ואינטראקציה עם הלקוח.
חשוב לספק רמות שונות של -SLA הן לא רק מדרבנות שימור ושדורג, הן גם שלב הכרחי במשפך השיווק. הרמות השונות מתקיימות על מנעד שבין משתמש חינמי ועד למשתמש פרמיום.

3. החלטה –
פגישת מכירה, הצעת מכיר והתקדמת לסגירה. בשלבי טיפוח הלידים –
הפעילות ישירה, אישית ואינטראקטיבית יותר. להמשיך עם Remarketing, מיילים, הצעות והדרכות אישיות.
4. פעולה –
עסקה ראשונה, שימור וטיפוח לקוחות, מהלכים להגדלת נתח לקוח.
מעורבות גבוהה של אנשי המכירות בתכנון. שילוב גורם אנושי בתהליכי השיווק משתנה מחברה לחברה.
חשוב לזכור – שימוש בבינה מלאכותית מייעלת תהליכים, משחררת צווארי בבקבוק ומגדילה קיבולת ללא שימוש בכ"א וגם על הדרך מקטינה טעויות.

כלים בסיסים נדרשים –
• מערכת CRM לניהול לקוחות
• מערכת דיוור מסודרת
• כלי ניתוח באתר – לדוג' Google Analytics
• עבודה עם כלי ניהול קמפיינים ברשתות
• כלים לקישור בין מערכות (אינטגרציה) – לדוג’ Zapier
• שיתוף מלא של צוות המכירות –
קישור למע’ CRM ורשימות הלקוחות של צוותי המכירות
• הטמעת לידים שנאספו בפעילויות Off-line במערכות השיווק האוטומטיות

פוסט  אורח בשיתוף ענבל אלוני – יועצת שיווקית אסטרטגית

אלמוג איטלי - מנכ"ל שותף בחברת מקסי-סייט, מתמחה בפיתוח והטמעת תהליכי שיווק בדיגיטל וחדירת שוק בינלאומי בארגונים וחברות.

צרו קשר לגבי כל נושאי שיווק העסק שלכם באינטרנט

באתר זה נעשה שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע כגון Cookies, לרבות על ידי צדדים שלישיים, כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לכך. למידע נוסף בנושא ואפשרות לנהל את השימוש באמצעים הללו