MXI – שיווק בדיגיטל

העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?

העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?
רוב השירותים והאפליקציות היום הן SAAS, לשיווק ב-SAAS כללים משלו, אז בואו נעבור עליהם!
משפך השיווק ב-B2B מורכב מ-4 תהליכים

1. מודעות –
מורכב מפעילות וקידום ברשתות, קידום במנועי חיפוש (SEO,PPC), רישום באינדקסים, Affiliate Programs.
התוכן שאותו מפרסמים יכול היות סקרים בקרב לקוחות – שיתוף בממצאים, Case studies,
לתת במה ללקוחות – טיפים והמלצות של לקוחות ללקוחות.
בניית תוכן אטרקטיבי, תוכן מגדיל מודעות, שיתוף בידע מקצועי של החברה –
בלוגים/מגזינים, מאמרים, הדרכות בתוך ומחוץ לרשת.
את התוכן מפיצים בכלי לתפוצה רחבה אך מטורגטת.

העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?

2. עניין –
בשלב זה אוספים פרטים לדטה בייס, בונים קהילות, ויוצר קשר ואינטראקציה עם הלקוח.
חשוב לספק רמות שונות של -SLA הן לא רק מדרבנות שימור ושדורג, הן גם שלב הכרחי במשפך השיווק. הרמות השונות מתקיימות על מנעד שבין משתמש חינמי ועד למשתמש פרמיום.

3. החלטה –
פגישת מכירה, הצעת מכיר והתקדמת לסגירה. בשלבי טיפוח הלידים –
הפעילות ישירה, אישית ואינטראקטיבית יותר. להמשיך עם Remarketing, מיילים, הצעות והדרכות אישיות.
4. פעולה –
עסקה ראשונה, שימור וטיפוח לקוחות, מהלכים להגדלת נתח לקוח.
מעורבות גבוהה של אנשי המכירות בתכנון. שילוב גורם אנושי בתהליכי השיווק משתנה מחברה לחברה.
חשוב לזכור – שימוש בבינה מלאכותית מייעלת תהליכים, משחררת צווארי בבקבוק ומגדילה קיבולת ללא שימוש בכ”א וגם על הדרך מקטינה טעויות.

כלים בסיסים נדרשים –
• מערכת CRM לניהול לקוחות
• מערכת דיוור מסודרת
• כלי ניתוח באתר – לדוג’ Google Analytics
• עבודה עם כלי ניהול קמפיינים ברשתות
• כלים לקישור בין מערכות (אינטגרציה) – לדוג’ Zapier
• שיתוף מלא של צוות המכירות –
קישור למע’ CRM ורשימות הלקוחות של צוותי המכירות
• הטמעת לידים שנאספו בפעילויות Off-line במערכות השיווק האוטומטיות

פוסט  אורח בשיתוף ענבל אלוני – יועצת שיווקית אסטרטגית

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content