MXI – שיווק בדיגיטל

לנצל הזדמנות שלא תחזור

היתרון הגדול של “גרילה” 
 החסרון הגדול של “גרילה”
והגרמנים ….מה הם עושים ?

לנהל עמוד חברת B2B בלינקדאין זה אתגר ……לנהל עמוד לחברה תעשייתית זה מכפיל.
אסטרטגיית השיווק אשר מכונה “גרילה” מוכיחה את ייעילותה שוב ושוב אצל לקוחות B2B שלנו, ביקשנו מקובי אשר מנהל אצלנו מספר פרוייקטים B2B עם דגש על לינקדאין לספר ולהמליץ.

מה קרה ? מלחמה ?
לינקדאין בשונה מרשתות חברתיות אחרות ממוקדת מאוד בפעילות ברמת העיסוק המקצועי וזאת כמובן לאחר פעילות חיפוש העבודה, כתוצאה מכך גולשים יותר קשובים ויותר מחפשים חומר מקצועי להתעדכן בו, כמו גם ליצור קשרים עסקיים חובקי עולם וכאן מתאימה פעילות הגרילה כמו כפפה ליד.

טוב, הבנו, אז איך בעצם אתה שולח את צוות הגרילה שלך ?
“גרילה” מורכבת משילוב נכון של פרופיל אישי מוצלח (עדיף של מנהל בכיר בחברה) יחד עם פרופיל עסקי של החברה עצמה.
היתרון הגדול של “גרילה” טמון בצורת הפנייה האישית ולכן מומלץ שמנכ”ל יפנה תמיד לרמה מקצועית שלו (מנכ”לים משיקים) או לרמה אחת למעלה…..חשוב להקפיד על הפרדה ברמות הניהול בפנייה שכזו.

החסרון הוא בצריכת הזמן הרב אשר שיטה זו טומנת בחובה, ניתן היום באמצעות מספר כלי אוטומציה מתקדמים לקצר את משך התהליך, חשוב לזכור שככל שהפנייה יותר מקצועית ואישית גובר הסיכוי למענה והמשכיות .

נשמע מבטיח – אבל תן דוגמאות פרקטיות שנבין הלכה למעשה
לקוח מתחום תעשיית המים אשר באסטרטגיה שפיתחנו עימו לינקדאין מהווה נדבך חשוב לחדירה לשווקים בינלאומיים.
קהל הלקוחות הפוטנציאלים, במקרה זה במקסיקו ובארה”ב הינו ממוקד מאוד עד רמת תפקיד מסויים בארגונים ציבוריים.
על מנת להגיע לאותם אנשים השתמשנו בכלי ניתוח דיגיטליים המאפשרים למצוא את הלקוח הפוטנציאלי ע”פ מאפיינים מאוד ממוקדים בלינקדאין ולבצע פניות יזומות אישיות עם חומר מקצועי איכותי ומגרה.
שיטה זו אפשרה לחברה גם לקבל חשיפה אצל קהל היעד וגם להתקדם ולהציע הצעות מחיר למוצרים השונים.

והגרמנים ….מה הם עושים ?
לקוח מתעשיית התיירות …גרמניה
במיוחד בימים אלו כאשר חלק גדול מהתעשייה העולמית אינו פעיל זיהינו את ההזדמנות שנוצרה על מנת לבנות קשרי עבודה חדשים, אנחנו מנהלים לקבוצת תיירות בינלאומית אסטרגיית תוכן בלינקדאין מעל 7 שנים.
מהפעילות שלנו אנחנו רואים שכיום אנשי מפתח בתעשייה קשובים וזמינים הרבה יותר וניתן לראות שאפילו מקדמים את שיתופי הפעולה בצורה מהירה וכבר בונים תכניות ל2021-2022, למשל פסטיבל גדול בגרמניה בכפר במדינת באווריה אשר בו כל ערב מתכנסים 4500 איש מכל העולם במשך 4 חודשים וצופים במופע ענק המתאר את חיי ישו, הפסטיבל נדחה ל2022 עניין אשר מצריך התארגנות מחדש של גורמים רבים בתעשיית התיירות העולמית, מנהלים בכירים בתעשייה זמינים כיום בלינקדאין ומגיבים במהירות לפניות והצעות שיפורים ושינויים אשר נעשות הן ברמת קבוצות דיון והן ברמת פניות גרילה.

שורה תחתונה מכרה זהב או כסף ?
שילוב של “גרילה” ואוטומציה בלינקדאין …..מכרה זהב לאורך זמן.

.

אם אהבת לקרוא את המאמר הנ"ל, כדאי לקרוא

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2020

3 טיפים ישומיים ל 2021 קצת לפני שאתם סוגרים את התוכנית השיווקית האסטרטגית לשנת 2021 אנו רוצים לספר לכם על שלושה מהלכים בדיגיטל פורצי דרך

קראו עוד

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

קראתם מספיק? צרו קשר

Skip to content