MXI – שיווק בדיגיטל
בניית מערך דיגיטל במגוון שפות ויעדים.
על מנת להיענות לאתגר גיבשנו אסטרטגיה כוללת לנוכחות באינטרנט, כאשר מתוך אסטרטגיה זו נגזרו הטקטיקות להשגת המטרות השונות:
מערך השיווק הדיגיטלי שנבנה מאפשר לחברה גמישות שיווקית והוצאה לפועל של אסטרטגיית השיווק יחד עם גידול מתמיד במכירות כתוצאה מפעילות הדיגיטל
מעל 250 לידים B2B איכותיים בשנה בלבד, פתיחת סניפים נוספים באירופה ובאפריקה, הצלחה בכניסה לשוק האמריקאי, LTV חיובי גבוה.
הגדלנו את החשיפה למותג במעל 39 מדינות, לקהלים חדשים וגם לקהלים קיימים.
כמנהלי הפעילות השיווקית הדיגיטלית של המוזיאון היינו אמונים על מינוף האירוע במטרה לחזק את תדמית המותג ברשת בשיתוף פעולה עם צוות הבית הלבן.
אנחנו מעדכנים את סיפורי הצלחה כדי שתוכלו לקרוא ולהבין כי אנחנו חברת שיווק דיגיטלי לא שגרתית, עם מגוון לקוחות, הפועלת כדי להגדיל את הפעילות העסקית של לקוחותיה ע”י אסטרטגיה ברורה ומדידה. כנסו לקישורים הבאים כדי לקרוא סיפורי הצלחה נוספים.