
קידום אורגני לעומת קידום ממומן – מה באמת עובד טוב יותר?
העידן שבו כל מותג מחפש חזר על השקעה או ROI מדויק וניצחון ברור, השאלה "מה שווה יותר בטווח הארוך: השקעה בתוכן אורגני או בקידום ממומן?"
העידן שבו כל מותג מחפש חזר על השקעה או ROI מדויק וניצחון ברור, השאלה "מה שווה יותר בטווח הארוך: השקעה בתוכן אורגני או בקידום ממומן?"
עולם השיווק הדיגיטלי בישראל שוקק ומגוון, אך לעיתים דווקא בגלל השפע – קל לאנשי השיווק לשכוח שישראל אינה מורכבת רק מקהל "כללי".
למה אנשים בוחרים דווקא בך? איך שאלה אחת פשוטה יכולה לשנות את כל האסטרטגיה השיווקית שלכם, זו לא רק שאלה טקטית של ניסוח מודעה. זו שאלה אסטרטגית
מותגים רבים משקיעים מאמצים אדירים בניסוח, עיצוב וקידום – אך מגלים שהקמפיין פשוט לא קורה. אין עניין, אין תגובה, אין תנועה. מהן הסיבות לכך?
איך SEO הפך לכלי אסטרטגי בעולם הדיגיטלי, זה כבר לא מספיק לעשות SEO – צריך להבין איך המנועים חושבים, ובעיקר איך והיכן אנשים מחפשים.
שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים, וגם ליצור עמם קשרים חזקים ומתמשכים. מעורבות להגדלת החשיפה, בניית אמון ושיפור חווייה
ניהול סושיאל בעידן החדש – רשתות חברתיות הן לא עוד ערוץ תקשורת – הן זירת השפעה. הן המקום שבו מותגים מגדירים נוכחות, בונים אמון
מדוע קמפיינים לא מצליחים – במאמר זה נצלול לתוך אחד הנושאים הכי מהותיים אך גם הכי מבלבלים בפרסום הדיגיטלי: איך לא למדוד הצלחה.
בעידן שבו הלקוח הפוטנציאלי חשוף לעשרות מסרים ביום, תהליך ה-SDR (Sales Development Representative) לא יכול להסתמך עוד רק על שיחת טלפון או מייל