
רימרקטינג: השיטה להמרות גבוהות דרך שיווק הדיגיטלי
מנהלי שיווק שרוצים להגדיל את הפרסום המדויק שלהם עושים שימוש בפרסום חוזר – רימרקטינג, היכולת להגיע ללקוחות אשר הביעו עניין במוצר או בשירות
מנהלי שיווק שרוצים להגדיל את הפרסום המדויק שלהם עושים שימוש בפרסום חוזר – רימרקטינג, היכולת להגיע ללקוחות אשר הביעו עניין במוצר או בשירות
עולם השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות ממערכת של מסרים כלליים למערכת חכמה, מתוזמנת ומבוססת-התנהגות. בלב השינוי הזה עומד הפאנל השיווקי
שיווק הוליסטי, כדי לפרסם עסק כיום לא מספיק להיות בולט רק באינסטגרם או בטיק טוק. לרוב צריך להיות נוכחים בכמה פלטפורמות, לא רק סושיאל ולאורך זמן.
שיווק מסורתי ומוכר לרוב נעשה על ידי המפרסם עצמו, ולפעמים לאנשים כבר נמאס מפרסום ישיר שכזה. שימוש באדם ידוע, "סלב", שנתפס כאמין ולא תלוי, יכול לעתים לעשות עבודה טובה יותר. בשפה המקצועית קוראים לזה "שיווק משפיענים".
בעולם הדיגיטלי של היום, המפתח להצלחה בשיווק הוא לא רק "להגיע" ללקוח – אלא להגיע אליו שוב ושוב, בפלטפורמות הנכונות, בזמן הנכון ועם המסר הנכון. איך עושים את זה? דרך בנייה נכונה של אסטרטגיית שיווק מבוססת תרגוט ומעקב.
רוצים לפרסם שוב ללקוחות פוטנציאלים שבדקו מוצר אבל לא קנו? אתם צריכים קידוד. חשוב לכם למדוד נתונים לגבי האתר שלכם? אתם צריכים קידוד.
כולם רוצים להגדיל את החשיפה שלהם לקהל היעד ולמכור את מרכולתם. אבל כמו כל דבר מורכב, תכנון מוקדם והגדרת יעדים ריאליים הם הכרחיים להשגת המטרה. לכל זה קוראים "אסטרטגיית שיווק דיגיטלי".
ספר מותג – הדרך לשמור על זהות אחידה ולחזק את העסק שלך, מסמך חיוני שמאגד את כל ההנחיות החזותיות והמילוליות של המותג, החברה תתנהל מול לקוחותיה שלה באופן מקצועי
מכירים את הקהל טוב יותר, המהפכה בפרסום הדיגיטלי בתוך עולם הפרסום הדיגיטלי המשתנה במהירות, מטא (Meta) השיקה כלי חדשני שנקרא Advantage+ Audience. מכיוון שאצלנו במקסי ממהרים לבדוק כל חידוש בתחום,