טיפים שימושיים לניהול סושיאל מוצלח
טיפים שימושיים לניהול סושיאל מוצלח סושיאל הוא אחד התחומים החשובים ביותר כיום במדיה הדיגיטלית, כזה שכל סוכנות שיווק דיגיטלי שמכבדת את עצמה תיתן לו משקל רב. כמעט כל אדם צורך תוכן במדיה חברתית בצורה כזאת או אחרת, והפוטנציאל שטומן בחובו לקידום העסק הוא גדול בהחלט. הכנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיעזרו ללקוחות פוטנציאלים להבין את […]
הקמת אתר כספיט
אתר לכספיט חברת כספיט הינה מותג מוביל בשוק טכנולוגיות התשלום. כמותג מוביל וחדשני חשוב שהאתר יעביר את ערכי המותג יחד עם רמת שימושיות מעולה. כתוצאה מניתוח UI/UX מתקדם נבנו מסעות גולש איכותיים המאפשרים לבצע פעולות במהירות ובאופן ידידותי האתר בנוי על פלטפורמה גמישה המאפשרת הוספת אפליקציות ואוטומציות מתקדמות באופן שוטף. תהליך בניית האתר כלל צוות […]
כמה חשוב הפרזנטור למותג שלך?
כמה חשוב הפרזנטור למותג שלך? תפקיד הפרזנטור בכל קמפיין הוא ליצור חיבור ואהדה למותג, כמו גם זכירות הקמפיין והמותג. יש מותגים שבוחרים פרזנטור קומי, ויש שבוחרים בדמות רצינית יותר. זמן קריאת מאמר – 5 דקות חלק מהנושאים: איך לבחור פרזנטור איך יודעים אם הוא מועיל איך מתאימים פרזנטור למותג מה החשיבות של הסכם בלעדיות מה […]
העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו?
העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו? העתיד כולו SAAS, אז איך משווקים אותו? רוב השירותים והאפליקציות היום הן SAAS, לשיווק ב-SAAS כללים משלו, אז בואו נעבור עליהם! משפך השיווק ב-B2B מורכב מ-4 תהליכים 1. מודעות –מורכב מפעילות וקידום ברשתות, קידום במנועי חיפוש (SEO,PPC), רישום באינדקסים, Affiliate Programs. התוכן שאותו מפרסמים יכול היות סקרים בקרב […]
מלכת היופי בסושיאל
מלכת היופי בסושיאל אירוע בינלאומי מרגש שהובלנו בדיגיטל תחרות מלכת היופי של ניצולות השואה, אירוע מרגש וייחודי כלי תקשורת מהארץ ומהעולם (צרפת, UK,USA, סין ועוד) פרוייקט שנעשה מכל הלב ניהלנו את האירוע בסושיאל בתהליך שכלל שיתופי פעולה ומשפיענים לפני, במהלך ואחרי האירוע. האירוע שודר ב LIVE STREAMING במספר ערוצים ל30,000,000 גולשים מרחבי העולם שגילו מעורבות […]
שיווק בפייסבוק: 5 צעדים משלימים ליצירת פוסטים
שיווק בפייסבוק: 5 צעדים משלימים ליצירת פוסטים איך מנהלי שיווק ותוכן, יכולים ליצור תוכן איכותי ומעולה שיעלה את הערך של העמוד העסקי ? הביקוש לתוכן לא מסתיים אף פעם. ולדעת איך לכתוב – זהו ללא ספק אחד הכישורים החשובים לכל מי שמתעסק בשיווק. קשה שלא לשים לב שהרשתות החברתיות מוצפות בתכנים, ולמעשה הפכו לערוץ הטלוויזיה […]
אמצעי השכנוע הכי עוצמתי במכירות B2B על פי מחקר של לינקדאין
בניית קונספט שיווקי דורשת ממנהלי השיווק השקעה מרובה הכוללת מחקר והבנה מעמיקה של המותג, מתחריו בשוק וקהל היעד אליו הוא פונה, חילקנו את תהליך הבנייה לארבעה שלבים
פרסום E-COMMERCE מתקדם
פרסום E-COMMERCE מתקדם במסגרת קמפיין ECommerce, הקמנו מערך רב ערוצי בחמש מערכות פרסום שונות, עם חיבור לדשבורד אונליין שמציג את נתוני המכירות מכל המקורות בזמן אמת. כך ניגשנו לפתרון האתגר: להכניס מותג לא מוכר לשוק דיגיטלי תחרותי ולבדל אותו מהמתחרים הותיקים הפתרון: פרסום רב ערוצי, ניתוח UX לאתר ושיפור מתמיד של מערכת האתר תוצאה: הכפלת […]
פיתוח קונספט מותג B2B בינלאומי
פיתוח קונספט מותג B2B בינלאומי בניית קונספט מיתוגי שיווקי לקבוצת ורד השרון הבינלאומית בהתאמה למגוון קהלי יעד ושווקים גאוגרפים. כך ניגשנו לפתרון האתגר – התאמה מותגית למגוון קהלי יעד תחת מסר אחד מובן לכולם הפתרון – COME FEEL THE WORLD WITH US שילוב טקסט וויזואל אשר מדבר בשפה אחת ומעביר את המסר המורכב בצורה פשוטה […]
בניית קונספט עיצובי למכללה אקדמית
בניית קונספט עיצובי למכללה אקדמית פיתוח מהלך עיצובי מיתוגי למכללה אקדמית מובילה בתחומה מעצבים קונספט יצירת נוכחות בדיגיטל באמצעות מסרים ויזואליים מגוונים אשר מעבירים את היתרונות של המכללה ואת מסלולי הלימוד הייחודיים. Previous Next